Brynäs IF-Linköpings HC lördagen den 15/10-11
« Föregående · 1414037 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC lördagen den 15/10-11
Zappaholic: Då visste ingen av motståndarna hur jävla illa det verkligen stod till med vårat försvar, nu räcker det med att sätta lite press på pojkarna så blir det hönsgård!!!
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC lördagen den 15/10-11
Blir säkert bortdömt för offside i målgården, trots att det är ett klockrent mål :-(
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC lördagen den 15/10-11
Zappaholic: VAd sidan segar med inläggen, det förra skrev jag i det tidigare PPet.
In å grisa å vips 1-1
In å grisa å vips 1-1
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC lördagen den 15/10-11
70 Rodrigues: Vi hade fel båda två!! Fy fan vad bra Brynäs är...
1-1 i PP. Bäst i serien.
Jämtin gråter som en liten skolflicka som skrapat upp knäna...
1-1 i PP. Bäst i serien.
Jämtin gråter som en liten skolflicka som skrapat upp knäna...
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC lördagen den 15/10-11
Kemin mellan Rönnqvist och Boork är sådär. Jättekul att se. Rönnqvist vet vad han pratar om. Koork...flåt...Boork tror han vet vad han pratar om. Stor skillnad...
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC lördagen den 15/10-11
Zappaholic: Nån MÅSTE köra över fröken Flämtin, han har bjäbbat ihop det nu.
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC lördagen den 15/10-11
Zappaholic: Det står visserligen 1-1 efter två perioder men hockeyfesten mellan Brynäs IF-Linköpings HC är allt annat än en hockeyfest,Brynäs fortsätter på den inslagna vägen, nämligen, jag varken törs, vill, orkar bry mig hockey. Det är mycket folk på plats o att grabbarna har mage att uppträda så jävla nonchalant är fan en katastrof, jävla primadonnor!!!
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC lördagen den 15/10-11
70 Rodrigues: Tror de går ut och gör en riktigt bra tredjeperiod bara för att du skriver så där :-)
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC lördagen den 15/10-11
70 Rodrigues: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
2-1 MÅLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
LÖFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
2-1 MÅLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
LÖFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC lördagen den 15/10-11
JAAAAAA!!
Härligt Löf!!
Hämta pucken, det var väl ditt första?
Härligt Löf!!
Hämta pucken, det var väl ditt första?
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC lördagen den 15/10-11
Zappaholic: Simon Löf.
Moderklubb: IK Huge.
Say no more.... :-)
Moderklubb: IK Huge.
Say no more.... :-)
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC lördagen den 15/10-11
Jag är jävligt trött på Magnus Johansson. Kan inte han lägga av snart.
Dåliga tekare har vi dessutom.
Dåliga tekare har vi dessutom.
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC lördagen den 15/10-11
Zappaholic:BP igen pga att uselt försvarsspel, så fort vi hamnar under press så blir det hönsgård o en utv, sorgligt!!!
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC lördagen den 15/10-11
Helvete vad dålig dom är! Det ska vara tre poäng idag! Jag tar hellre en förlust istället för 2 eller 1 poäng
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC lördagen den 15/10-11
Erat: Nu då!! Visa att ni är bäst i serien i PP!!!
Widing sätter den.
Widing sätter den.
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC lördagen den 15/10-11
Zappaholic: Hyggligt sönderläst variant där dom söker Lauritzens på bortre stolpen.
Som sagt har vi nån tek vinst idag?
Som sagt har vi nån tek vinst idag?
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC lördagen den 15/10-11
LHC går för seger, vad gör Brynäs, va fan är vi rädda för, bedrövligt??
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC lördagen den 15/10-11
70 Rodrigues: Lars Jonsson din jävla idiot sopa
Nu ringer det!
Nu ringer det!
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC lördagen den 15/10-11
70 Rodrigues: Lasse visar klass igen, bytet innans ett vansinnes uppspel..
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC lördagen den 15/10-11
Tack LJ din jävla pajas, återigen ställer du till det. Att inte han har blivit bänkad är fan en gåta??
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC lördagen den 15/10-11
foppa78: Lars Jonsson. Då vet vi hur detta slutar...
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC lördagen den 15/10-11
Zappaholic:
Domaren gör sitt bästa för att avgöra matchen.
Domaren gör sitt bästa för att avgöra matchen.
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC lördagen den 15/10-11
70 Rodrigues: Bänkad? Våran 1á back i vått & torrt.
Mannen på +90 kg som ser ut som en isdansare.
Mannen på +90 kg som ser ut som en isdansare.
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC lördagen den 15/10-11
Zappaholic: Jävla lallare, hur fan tänker man i det läget, förmodligen inte alls, fy fan vad dåligt, ett sådant beteende ät totalt för bjudet i det här läget och tillråga på allt så vinner FBK mot Frölunda :-(
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC lördagen den 15/10-11
Zappaholic: Samma sak som Jämti mfl gjort 55 gånger i kväll. Men detta tar dommaren för, STRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRÅLANDE.
Hej då 1P å tack för kaffet.
Hej då 1P å tack för kaffet.
« Föregående · 1414037 · Nästa »