Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
« Föregående · 1220498 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
Denna seger är så jävla underbar med tanke på vilka vi mötte. Skall bli skoj och se bilderna på C+ sammanfattning här på "Mommas" Synd att SSK vände.
TACK BRYNÄS FÖR DETTA ÅRSAVSLUT!
TACK BRYNÄS FÖR DETTA ÅRSAVSLUT!
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
alloe: Ja, kanske, jag vet inte, men det har känts så ganska ofta, som jag beskrev det. Spelar dock ingen roll - det är poängen som är viktigast! Spela snyggt och bra får vi göra... någon annan säsong. =)
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
Anders Berg: Det är då Brynäs har lyckats med sitt spel. För att vi ska kunna vinna mot köpeslagen så måste vi "göra" dom dåliga. Därav att det ser ut som att dom är dåliga just när vi vinner.
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
Ja, riktigt nice med 3 poäng ikväll! Det fanns liksom inte på kartan före kvällens match. Skönt!
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
En underbar seger! Verkligen bra insats av Brynäs IF.
All heder till grabbarna.
All heder till grabbarna.
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
MarcusElving: Fast inte för att de spelar någon roll, men visst känns det oftast som att motståndarna aldrig är på topp i de matcher som Brynäs vinner.
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
Keyser Söze:
Vi har inte tagit någon trepoängare när vi varit i underläge den
här säsongen. Så någon trepoängare lär det inte bli idag.
Enaranger
haha!
Vi har inte tagit någon trepoängare när vi varit i underläge den
här säsongen. Så någon trepoängare lär det inte bli idag.
Enaranger
haha!
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
1+2 på Dackell ikväll!
Väldigt starkt att komma tillbaka 2 gånger i matchen och till sist vinna med 6-3. Det trodde jag inte! Prestationen blir ännu mer imponerande om man tänker på vilka spelare vi har borta..
FAN VILKA SKÖNA POÄNG!
Väldigt starkt att komma tillbaka 2 gånger i matchen och till sist vinna med 6-3. Det trodde jag inte! Prestationen blir ännu mer imponerande om man tänker på vilka spelare vi har borta..
FAN VILKA SKÖNA POÄNG!
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
KAN kanske bli 3 poäng ikväll! =)
Ketchupflaskan i topp!
Ketchupflaskan i topp!
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
henke1: Domination! Förnedring! YESS!!!!!!!!!! Det här har jag väntat på länge!
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
A_x_e_l: Jaha, Dixon styrde in den.. Uppfattade inte det! :P
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
Brynäsekke: Gött det bjöd rådberg lite på eftersom han blåste så snabbt när norrena ville få ut den. 1 mål ifrån mitt tips 5-4
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
Där har vi 3 poäng, vågar jag lova!!!!!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
SUNKEN ÄR KUNGEN IKVÄLL!
SUNKEN ÄR KUNGEN IKVÄLL!
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
Att man aldrig kan slappna av som Brynäsare, ALDRIG! fan
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
Som sagt, som brynäsare är man aldrig lugn.. Babyface Zachrisson grötar in 4-3... nu blire jobbigt :(
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
Brynäsekke: Kom igen nu Brynäs! Skapa 2000-tals historia!!!
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
Keyser Söze: nu ska det vara tre poäng ja men man vet aldrig men en poäng är nog säkrad
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
Storartat med tanke på förutsättningarna om dom håller detta.
Svar direkt från Djurkyrkogår'n också :)
Svar direkt från Djurkyrkogår'n också :)
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
Nu kräver vi 3 poäng!
Angående målvaktsfrågan: Det verkar nästan som att ni helt glömt Alcén! =)
Angående målvaktsfrågan: Det verkar nästan som att ni helt glömt Alcén! =)
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
henke1: SR redovisade nyss 3-2 och två mål från Ängelholm :-)) 1-2
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
MarcusElving: Un-f*cking-believable! Det här händer inte. Men, det är ju inte slut än förstås.
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
Som Brynäsare känner man sig aldrig lugn dock, Det blir nervösa 10 minuter nu.. Kom igen gubbar!
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
SUNKEN ÄR MANNEN!!!!!!
Bra skott av Eero som studsar ut till Sunken
Bra skott av Eero som studsar ut till Sunken
« Föregående · 1220498 · Nästa »