Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
« Föregående · 1220282 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
Enaranger: Radiosporten dömer ut Rådbjer också, kommer fel flera gånger enl Walman
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
Hård: Brynäs spelar efter bästa förmåga med tongivande spelare borta. Rådbjer är en jävla sopa som inte ska döma hockey!
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
RÅDBJER DIN LILLA POLIS POTATISGRIS UT OCH JAGA MOPEDER ISTÄLLET FÖR HOCKEY SKA DU FAN INTE DÖMMA DITT JÄVLA SVIN!!!
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
Ulf Rådbjer:
Där fick du din jävla gris.
HÄRLIGT GRANIS!!!
Där fick du din jävla gris.
HÄRLIGT GRANIS!!!
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
Granström har druckit trolldryck faaaaaaan va gööööööttttttt
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
zpith: GRANIS!!!! Nu känner vi igen dig igen! ÖKA NU! PROPPA Linking idioterna!
EDIT: Eller förrresten Proppa idiot Rådbjäääär i stället!
EDIT: Eller förrresten Proppa idiot Rådbjäääär i stället!
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
Bissett19: Lugna dig nu, Rådbjer har gott om tid till att ställa detta till rätta! Hoppas han ramlar och bryter lårbenshalsen i spelargången så vi får en ny domare i tredje! :D
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
Bissett19: Hoppas sunklöv kan visa upp ett
nytt 3års kontrakt med Granis snart!Gärna ngn back oxå.
nytt 3års kontrakt med Granis snart!Gärna ngn back oxå.
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
Bissett19: En av Abbottarna prickade stolpen vid en straff också. SR envisas att Granis har gjort två, vad gäller?
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
Hlavac och Hlinka påminner inte så lite om Bisset och Janne Larsson i sina bästa stunder.. Skönt med 2-2 iallafall, nu kör vi för poäng ikväll!!
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
65selander: Granis hävdade i intevju i PPV att Lauritzen gjorde det första.
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
65selander: Granis sköt och pucken touchade Lauritzens skridsko eller dylikt, därav fick Lauri målet.
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
MarcusElving: Precis ALLA resultat är vår väg just nu, tänk om det kunde bli 3 poäng i afton!
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
Alla: Walman har kollat för djupt i bullfatet alltså. Han sa iaf att 2-2 var snyggt :-)
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
65selander: Jadå, det var ett 2 mot 1 läge. Granis valde att skjuta själv - distinkt!
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
Brynäsekke:
Om LHC gör nästa mål blir det noll poäng.
Vi kommer inte igen tre gånger mot ett så pass bra lag.
Om LHC gör nästa mål blir det noll poäng.
Vi kommer inte igen tre gånger mot ett så pass bra lag.
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
Brynäsekke: Glöm 3 pinnar, lhc lägger kopplar snart ur friläget och lägger i ettan, då är BIF ett slaget lag. Det är klasskillnad trots att lhc går på halvfart!
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
sylf: Glöm inte att Rådbjer dömer också, han gillar att avgöra matcher!
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
Bissett19: Jag vill se GRIS-HOCKEY! Grisa grisa grisa grisa!!!!!
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
MarcusElving: Ja, och definitivt inte till BIF´s fördel!
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
MarcusElving:
Äääh Sylf jinxar bara,för några år sen gick han alltid ut med hunden i tredje perioden.
Äääh Sylf jinxar bara,för några år sen gick han alltid ut med hunden i tredje perioden.
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
AVGÅ:
Japp.
Gris-Hockey är vår enda chans,blir det byta chanshockey torskar vi med 2-5
Japp.
Gris-Hockey är vår enda chans,blir det byta chanshockey torskar vi med 2-5
« Föregående · 1220282 · Nästa »