Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
« Föregående · 1343711 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
Nu sätter Kahna dit ett hattrick och tar rejäl jävla revansch! ;)
KÄMPA I BP NU!
Trött på snabba kvitteringar!
KÄMPA I BP NU!
Trött på snabba kvitteringar!
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
Bissett19: Då kör vi! Det känns lika ovisst som vanligt när Brynäs är på isen.
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
Bissett19: hade faktiskt inte förvånat mig om det skulle bli 1-6 baken ikväll
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
Publiktappet i Läkerol ARENA är ju självklart. Med så bleka och taffliga bortalag som vi ser i Elitserien idag, tex ikväll:-)
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
Frisco: Näe nu f-n är det dags för oss att vinaa och kör på ett standardiserat och beprövat resultat i ES. 4-2 till Brynäs.
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
Zzz: Bäst att inte vara alltför kaxig nu, det kan vi få äta upp sen!!!
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
70 Rodrigues: Nja, det är aldrig lika skönt att vinna mot ett MODO utan elitseriens största gnällspik.
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
70 Rodrigues: Ja, det är positivt. Då slipper vi hans eviga gnällade och gråtande på domarna också =)
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
MarcusElving: Positivt för oss är att Niklas Sundström saknas i kvällens match :-)
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
arnio: Jag dissar verkligen inte allt som har med Brynäs att göra, jag ger dem beröm när de förtjänar det och kritik när de förtjänar det. Precis som det ska vara.
Du verkar bara se det du vill se min käre vän, titta lite noggrannare innan du uttalar dig nästa gång. Annars gör du dig själv till åtlöje, ingen annan. Bra försök dock =)
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
MarcusElving: "arnio: Näää, vad löjligt. Jag hatar inte, jag tycker mindre om."
Ja du lägger hellre energi på att dissa allt som har med Brynäs att göra i stället. Det är ju mycket bättre....
Ja du lägger hellre energi på att dissa allt som har med Brynäs att göra i stället. Det är ju mycket bättre....
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
zigge: Äh vad sjutton lite humor måste man ju få ha, denna facebookgrupp betyder hat med glimten i ögat.
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
arnio:
nepp..... varför lägga energi på det....finns både bättre och sämre lag. sen hata sidor låter väldigt lägre tonåren :)
nepp..... varför lägga energi på det....finns både bättre och sämre lag. sen hata sidor låter väldigt lägre tonåren :)
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
70 Rodrigues:
jag hoppas att ni alla gått med i facegruppen Hata Modo
jag hoppas att ni alla gått med i facegruppen Hata Modo
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
zigge:
Laget mot Modo
Målvakter:
Niklas Svedberg (Thomas Greiss)
Forwardkombinationer:
Jakob Silfverberg – Calle Järnkrok – Eero Somervuori
Andras Dackell – Jonathan Granström – Anton Rödin
Sebastian Lauritzen – Jonas Nordquist – Johan Larsson
Alexander Sundström – Mads Hansen – Magnus Kahnberg
Extra forward: Sebastian Wännström
Backar:
Mattias Ekholm – Dale Clarke
Niklas Andersén - Lars Jonsson
Jörgen Sundqvist - Jonathan Carlsson
Extra back: Simon Bertilsson
Laget mot Modo
Målvakter:
Niklas Svedberg (Thomas Greiss)
Forwardkombinationer:
Jakob Silfverberg – Calle Järnkrok – Eero Somervuori
Andras Dackell – Jonathan Granström – Anton Rödin
Sebastian Lauritzen – Jonas Nordquist – Johan Larsson
Alexander Sundström – Mads Hansen – Magnus Kahnberg
Extra forward: Sebastian Wännström
Backar:
Mattias Ekholm – Dale Clarke
Niklas Andersén - Lars Jonsson
Jörgen Sundqvist - Jonathan Carlsson
Extra back: Simon Bertilsson
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
zigge: Jag förstår att du som modoit hoppas på Greiss i kassen. Jag tror dock att det blir Svedberg, allt annat vore skandal :P
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
arnio: Visst ger väl cz Greissen chansen i kväll? Allt annat vore stor skandal!
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
Jag tror knappast att Brynäs går obesegrade genom de tre kommande matcherna men ikväll vill jag verkligen se vinst. Det är alltid skönt att bryta onda trender och den mot Modo svider enormt. Må den väntande förlusten få komma i en annan match.
Jag hoppas på att brynäs är nogranna och inte bjuder på kontringar idag.
Laddad nu som sjutton!!
Jag hoppas på att brynäs är nogranna och inte bjuder på kontringar idag.
Laddad nu som sjutton!!
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
Enaranger:
Yamato ja, av en händelse så lyssnade jag just på dem, svår konkurrent om publik det. ;)
Yamato ja, av en händelse så lyssnade jag just på dem, svår konkurrent om publik det. ;)
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
Om kvällens hyperviktiga match drar lika lite publik som vanligt,
så måste orsaken vara den att: en japansk slagverksorkester
uppträder samtidigt på Gävle teater.
så måste orsaken vara den att: en japansk slagverksorkester
uppträder samtidigt på Gävle teater.
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
70 Rodrigues:
Modo, sämre lag, chans att lägga lite distans mellan oss och botten. Flera bra orsaker till torsk ja.
Modo, sämre lag, chans att lägga lite distans mellan oss och botten. Flera bra orsaker till torsk ja.
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
Jag hoppas så innerligt att vi kan ta 3 p ikväll med tanke på att resultaten gick vår väg igår men just därför så viker dom väl ner sig och torskar :-(
« Föregående · 1343711 · Nästa »
Redigerad kommentar