Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
är enda sättet att ta dom . Jag ger fan inte upp.
Detta är lika rättvist som om Putin skulle döma Ukraina Ryssland i en landskamp.
JAMENVADIHELVETE? Nu börjar jag hänga på drevet härinne!!
SAIK PP 100%
SAIK BOX 100%
BIF PP 0%
BIF BOX 0%
Talande och avgörande siffror.
För många klara chanser som vi missar , det hållet inte mot saik.
Komiken i sista nu , vi kan ta detta ,
Lite oflyt med domarna. Tycker inte SAIK har kommit upp i sin rätta nivå hittills. Brynäs spelar ändå ganska lugnt och kontrollerat. Måste givetvis sätta våra frilägen för att ha en chans.
Just nu är det lite grann målvaktsmatchen som avgör. Känns inte som Starky är den keeper som höjer sig på det sätt man behöver i slutspel. Jag tror fortfarande på att ge Honken chansen, han har skalle för det.
MEN, än vi är med! Måste göra nästa mål.
Om domarna gynnar Skellefteå lika mycket mot alla lag, ja då förstår man
varför de vann serien. Vi har fått en utvisning med oss. När det borde
varit 3-4 ytterligare tvåor + ett matchstraff för Skellefteå.
Davey_22:
Såg bilder från scandinavium, och jäklarimej vad frölunda kommer vinna i år.
Det där kommer SAIK INTE kunna matcha...
Fy fan vilken kapten vi har!!!!
Snacka om rakryggad och ödmjuk intervju!!
HAHA..Bradberry...snacka om olika syn:)
Redigerad kommentar
Jävla mysfarbror!!!!😃
Ett tecken på att domarna är urusla är att cykloperna på läktaren är relativt lugna.