Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Detta börjar likna ett djävla skämt . Tre klockrena som domarna släpper .
Klubba mellan benen på Rödin= match klubba i trynet på Scott och inte minst målet flyttas .
Tycker vårat lag står upp bra ,
krobbe:
Tänkte samma sak....har hela tiden efter play in tänkt att "tar vi en match och inte blir förnedrade så är jag nöjd".
Blir inte SAIK bättre än så här så är det ju vidöppet vem som går vidare??!
Redigerad kommentar
Bulans jobb blir att sätta press på domarna inför fortsättningen.
Horace76c: Har oxå sett delar av Frö-Luleå. Vi tycker visst olika om allt....
Hälften så högt tempo som i denna match...
bradberry:
Såg bara highlightsen i o för sig....men där såg tempot mycket högre ut.
Och där kom spiken.
Vi gör en bra match...det här borde vi inte ha problem att ge dom en match om.
Payback i Gavlerinken. Hoppas vi får en stor publik som kan sätta press på domarna. De verkar vara såna som bara vill göra publiken nöjd. Svaga människor.
Hemma på lördag då ska dom fan ta detta lag ,
Effektiviteten måste upp annars är det nog kört .
Zappaholic: Skellefteå spelar halvknackigt och leder ändå med 4-1 imponerande i sig..
Brynäs har gjort en hedersvärd match hittills och spelat utan respekt för motståndet, de har verkligen kämpat och lämnat allt ute på isen, all cred till laget som helhet!
Redigerad kommentar
Väntanu??? Blir vi fast med dom här domarna hela serien??? WTF??