1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778950 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs IF-Timrå IK


Sv: Brynäs IF-Timrå IK
prosten: 3-0, Timonen. Underbart.

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Det var skönt...........men nu vet vi ju vem vi skall hämmta in när timmonen drar........Mormor

Håll Nolan nu då........för första gången på evigheter!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
sylf: Halleluja!!!!!!!!! Fan vad starkt jobbat! Vi klarade det trots puckot Rönnmark!!!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
sylf: Nu gäller det att bevaka Honkens nolla.

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: Det är bara att gratulera er till tre friska poäng. Grattis !

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Kommentatorn trodde att t.o.m Sundlöv hade satt den :)

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
ekan68:Timmonen i tom kasse!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
YES!!!!!!!!!!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: 3-0, Timonen, fy fan va starkt.

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: Som sagt..

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Tordan: YES 3-0 !!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: En stor fet domarskandal!!!!!!!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Tordan: Nu skall de väl ändå vara

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: Ny sitter snart trean!!!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
ekan68: Modin var det som åkte ut

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Till och med skalman är på vår sida, tycker att flera utvisningar har varit tveksamma..

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: Hehe.. heja Rönnmark! Snart 3-0 i öppen kasse nu...

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Dream Team: Modin ut, Snacka om kompensation!!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Dream Team: Vilken jävla domarskandal, hur fan är det möjligt??

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
rafalski: Nu åker Z:a ut!!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
sylf: Timonen ut!!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
sylf: Till och med den nionde raka BIF utv!!!!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Petra: Men med sex förluster i rad mot Timrå i Gävle kan nog en vinst kännas relativt viktig... ;)

Ny utvisning nu.. 5 mot 3, kanske målläge nu då!! ;)

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: Herregud, en ny utvisning, vilken jävla idiot.

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
sylf: Har karln käkat Av Tonys blå??

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Haha nytt rekord eller???

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
EN TILL UTV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
sylf: Nu ger han ju bort matchen, hur jävla många utvisningar ska han ge Brynäs??? Vilken tomte!!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Petra: Läs tabellen!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Gusten: 6:e RAKA!!!!!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Bra Domare

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
sylf:
Det låter på er som om det är 1:a matchen ni vinner??
Så illa är det väl ändå inte ,eller hur??

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
sylf: Tänk om vi kunde VINNA och NOLLA Timrå, nytt BP, skjut den där jävla domarn nu.

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: DET ÄR FAN INTE SANT!!!!!!!!!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
NY BIF UTV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: Lugnt, det gör ni lätt idag. Det hörs väl inte som det är speciellt noggrant spel av Timrå idag.

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: Tänk om vi kunde VINNA??????

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
sylf: Tänk om vi kunde NOLLA Timrå :-)))

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
rafalski: Han är usel ändå :-)))

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Gusten: Han har gett topplagen fördelar så länge jag kan minnas, han är så förbannat usel!!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
sylf: Dubbelutvisning, skönt med hemmadomare.

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: Idioten tar en dubbelutv.

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: Vilken jävla bortadomare!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: Klapp, klapp och stolpskott, det hade varit spiken.

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: Minst en!!!!!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Gusten: Nu är det fan dax för en Timrå utvisning!!!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: Rönnmark är alltid usel när han dömer!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Gusten: Buffer,buffer,buffer!!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
sylf: Rönnmark är alltid usel när han dömer Brynäs!!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
sylf: Nytt BP, risk för reducering nu, kämpa Brynäs!!

« · 459113 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)