Brynäs IF - Växjö Lakers [2012-11-29]
Widings passningsspel har utvecklats från uselt till katastrofalt
Qvarre: Person tillbaka-glädjande. Sundqvist borta-tråkigt.
0-1, trist som fan.
Johan Norrström:
Det började inte speciellt bra i alla fall. Serg och dåligt spel och ett mål i arslet.
Kom igen nu då.
DavyDjoos: "bra på att slå slarviga felpass och korta ner tiden i anfallszon också... Tror mer på Harju där..."
Och du tror min tanke var att Widing skulle ha mycket puck i den linen ? Stå för passningsspelet när han lirar ihop med Järnkrok och Lindholm ?
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hoppas Nörstebö och Lindgren för bra med speltid också.
GDs matchrapportering jinxar på bra i varje fall.
Matchrapport - www.gd.se
HappyX3: Jag skulle vilja se ett försök med Lindholm-Järnkrok-Widing.
Där har vi en formation med speed, två spelare som är grymma på små ytor och en skottvillig spelare som är duktig på att glida in i rätt luckor.
Lindgren startar vilket jag tycker är kul! =) hoppas han får centra bara, där han gör sig som bäst.. Skulle dock ställt upp kedjorna som följande:
Harju - Nordquist - Enterfeldt
Lindholm - Järnkrok - Thuresson
Widing - Granström - Johansson
Molin -Lindgren - Ollas
Splittra första kedjan känns kanske lite grymt efter förra matchens succé men tror att Nordquist skulle kunna göra kedjan ÄNNU bättre!
Jeeee..vafan, jag fortsätter väl att antijinxa jag (har funkat dom senaste gångerna jag tippat resultat härinne) och tippar på 2-4....Kaljo gör väl en par tre mål mot oss sin vana trogen så det blir STRYK i kväll..