Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
« Föregående · 1667080 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Huge: Leksand spelar fem mot tre i en minut och sen ska de ha fyra min ytterligare pp
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Rossa: Precis. Och om du skulle spela när jag dömer så skulle du sitta i båset ca 50 minuter per match för gnäll....
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Huge: Synd att inte du dömmer varje match för då skulle BIF ha 5-10 mer PP per match.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Zappaholic: Kvittering, och det blev knäpptyst från munkas och Rossa....
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
bifhjärta: Så går det när man slänger in lite skitpuckar mot mål.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
munkas: brukar vara skillnad på ett lag i absoluta toppen och ett lag som krigar för sin överlevnad. Du verkar förvånad?
+ 2
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
rafalski: Andersen duttar istället för stt vara rejäl, vips 0-1
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Zappaholic: Joodå, i Rossas bakvända logiska värld funkar det nämligen så, att han först sitter och ojar sig över hur jävla uselt lag vi har, för att sen dra slutsatsen att vi därför borde kunna gå ut och tokdominera mot lag som Växjö.... :-)
Märks att det är två lag som vill spela hockey, och det gäller att se upp med Växjös kvicka spelvändningar. Inte mkt till uppspelt styrspel så här långt iaf, däremot ett par tvåor som vi skulle haft och som domarna förstås släpper. Minst 2 crosscheckingar i ryggen vid sarg plus en hakning på Kilström från Lundh mitt framför näsan på domaren.
Sen tar man en tveksam tvåa för slashing när en smålänning inte orkar hålla i sin klubba.
Jaha, och medan jag skriver så får vi ett nytt BP. Förmodligen ännu ett tveksamt domslut...
Märks att det är två lag som vill spela hockey, och det gäller att se upp med Växjös kvicka spelvändningar. Inte mkt till uppspelt styrspel så här långt iaf, däremot ett par tvåor som vi skulle haft och som domarna förstås släpper. Minst 2 crosscheckingar i ryggen vid sarg plus en hakning på Kilström från Lundh mitt framför näsan på domaren.
Sen tar man en tveksam tvåa för slashing när en smålänning inte orkar hålla i sin klubba.
Jaha, och medan jag skriver så får vi ett nytt BP. Förmodligen ännu ett tveksamt domslut...
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Forsberg 1978: Samma här faktiskt...men blev helt svart nu efter första perioden
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
bifhjärta: Nopp har fungerat klockrent för mig i princip hela säsongen! peppar peppar!
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Zappaholic: Bulan måste få ur spelarna att dom inte behöver göra världens snyggaste mål hela tiden utan att skitmål också räknas, jag blir tokig att dom så ofta ska göra det där sista passet!
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Rossa: Växjö är ju en av favoriterna till sm-bucklan. Med tanke på vår säsong är det ju inte troligt att vi ska dominera mot dem.
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Forsberg 1978: Ser inte bra ut detta, men man förstår varför BIF ligger där dem ligger
+ 1
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Forsberg 1978: Detta är en do or die-match. Dags att steppa upp.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
bifhjärta: Ritola klev av och haltade. Inte bra för dem som redan har Ryno borta.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Zappaholic: Han har vart riktig dålig långa stunder, dessutom så går han inte in i NÅGON närkamp.
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
bifhjärta: Brynäs ska ju ha puckinnehavet i off zon därav får Växjö jaga och matchen igår lär bli påmind!!! Men det är lättare sagt än gjort tyvärr!
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Zappaholic: Så han sprider inte puckar och spelar med alldeles för små marginaler menar du?
« Föregående · 1667080 · Nästa »