BRYNÄS - LHC 30 OKT.
« Föregående · 1596022 · Nästa » Till forumet
Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
rafalski: Vi får ju PP efter PP av domarna. Dags kanske att leverera för annars smäller det snart i röven,
Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
Som sagt, Rödin grym och oerhört svår att ta pucken ifrån. Skönt för Thuresson att få näta igen.
Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
Treklövern1912: Thure har varit jättehet. Rödin har haft några fina lägen...Sunken satte ju ett skott i ramen.
Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
Zappaholic: Sunken ja. Vi skulle behöva att fler andra deltar i målproduktionen. Wahlman säger i sportradion att Linköping var bättre i andra. Detta var ungefär 10-15 minuter in i perioden.
Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
Treklövern1912: Problemet är när motståndarna får fäste i Brynäs försvarszon. Ser ut som brynässpelarna är helt vilsna emellanåt. Blir några såna sekvenser varje match.
Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
Treklövern1912: Vet inte. Var och luftade draken.
3-1? Nä, underkänt...
Redigerad kommentar
Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
bradberry: Mmm...fan vad jag saknar en stabil förstepost. Honken hade passat som reserv.
Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
Steenm: skulle vara intressant att se stats gällande mål mellan benen på Honken. Han släpper mkt där, speciellt straffar.
Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
Huge: Och du börjar att jiddra direkt när du loggar in, det har varit en bra stämning i gb:n under hela kvällen.
+ 4
Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
Steenm: skulle vara intressant att se stats gällande mål mellan benen på Honken. Han släpper mkt där, speciellt straffar.
+ 1
Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
Zappaholic: Faktiskt inte.. dom möter ett ännu äckligare lag... trodde dock inte de va möjligt =)
Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
Zappaholic:ofta är väl så fallet för de förlorande lagen!? ;)
Alltså, man förlorar ofta på grund av sin egen svaga insats...
Redigerad kommentar
Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
2-2 känns väl rättvist. Men sjukt trött på alla tappade ledningar i tredje - på hemmaplan.
+ 2
Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
Zappaholic: Haha, fick till hälften rätt men skönt att vi vinner till slut.
Sv: BRYNÄS - LHC 30 OKT.
Zappaholic: Bedrövliga straffar från båda lagen men vinst till slut.
2 poäng är ok :-)
Redigerad kommentar
« Föregående · 1596022 · Nästa »