Brynäs-Mora
« Föregående · 103132 Till forumet
Sv: Brynäs-Mora
70 Rodrigues: Hittade telefonnumret till vaktmästaren i Mora ishall (0250-26230). Tänkte slå en signal, typ var femte minut.
Sv: Brynäs-Mora
Lilljanne: Underbart! Men jag tycker nog att var 5:e minut är lite länge,jag tycker nog att du ska dra ner till var 3:e istället!
Sv: Brynäs-Mora
70 Rodrigues:
spooky Mulder är där
2-0 till Brynäs
1-0 kennet Bergkvist ass Djoos, Rehnberg Power play
2-0 Niklas Anger ass miettinen Power play
Ram Stabil uppges det
spooky Mulder är där
2-0 till Brynäs
1-0 kennet Bergkvist ass Djoos, Rehnberg Power play
2-0 Niklas Anger ass miettinen Power play
Ram Stabil uppges det
Sv: Brynäs-Mora
70 Rodrigues:
ja
sen får vi i gång soling med Larsson och Molin
Tänkte fråga en sak
skulle inte Brynäs behöva en back i stället för forward?
juniorerna kan ju varva lite
Vad tycker ni?
ja
sen får vi i gång soling med Larsson och Molin
Tänkte fråga en sak
skulle inte Brynäs behöva en back i stället för forward?
juniorerna kan ju varva lite
Vad tycker ni?
Sv: Brynäs-Mora
Vaktmästaren bekräftar på klingande dalmål. 2-0 till BIF efter första. Han ville dock inte ge ett matchreferat.
Sv: Brynäs-Mora
dapietro: Tror du att det finns någon möjlighet att Spooky Mulder kan skicka lite tätare rapporter från matchen, man sitter ju som på nålar här hemma?
Sv: Brynäs-Mora
Vad kan man mer begära? Ny målvakt som håller nollan i premiären! Håller Ram måttet kan vintern bli riktigt rolig.
Sv: Brynäs-Mora
och här kommer lite stats:
Mora IK - Brynäs IF 0 - 5 (0-2,0-0,0-3)
05.46 0-1 Kenneth Bergqvist, ass Henrik Rehnberg och Per Djoos (PP)
16.37 0-2 Niklas Anger, ass Tommi Miettinen (PP)
05.21 0-3 Jussi Pekkala
12.17 0-4 Henrik Rehnberg, ass Niklas Anger
16.58 0-5 Mikko Luovi, ass Vello Laitinen och Ove Molin (PP)
Utvisningar:
02.28 Simon Östlund, Brynäs IF 2 min Holding
04.37 Patrik Nilsson, Mora IK 2 min Highsticking
07.37 Calle Bergström, Mora IK 2 min Highsticking
15.53 Calle Bergström, Mora IK 2 min Hooking
18.36 Ove Molin, Brynäs IF 2 min Hooking
03.45 Per Mårs, Brynäs IF 2 min Crosschecking
09.58 Adam Andersson, Brynäs IF 2 min Interference
12.43 Simon Östlund, Brynäs IF 2 min Tripping
15.43 Tommy Sjödin, Brynäs IF 2 min Elbowing
19.30 Mikael Simons, Mora IK 2 min Hooking
08.39 Jan Larsson, Brynäs IF 2 min Holding
16.05 Lagstraff, Mora IK 2 min För många spelare på plan
18.27 Daniel Back, Mora IK 2 min Boarding
Skottstatistik: 25 - 29 (8-8,9-8,8-13)
Mora IK - Brynäs IF 0 - 5 (0-2,0-0,0-3)
05.46 0-1 Kenneth Bergqvist, ass Henrik Rehnberg och Per Djoos (PP)
16.37 0-2 Niklas Anger, ass Tommi Miettinen (PP)
05.21 0-3 Jussi Pekkala
12.17 0-4 Henrik Rehnberg, ass Niklas Anger
16.58 0-5 Mikko Luovi, ass Vello Laitinen och Ove Molin (PP)
Utvisningar:
02.28 Simon Östlund, Brynäs IF 2 min Holding
04.37 Patrik Nilsson, Mora IK 2 min Highsticking
07.37 Calle Bergström, Mora IK 2 min Highsticking
15.53 Calle Bergström, Mora IK 2 min Hooking
18.36 Ove Molin, Brynäs IF 2 min Hooking
03.45 Per Mårs, Brynäs IF 2 min Crosschecking
09.58 Adam Andersson, Brynäs IF 2 min Interference
12.43 Simon Östlund, Brynäs IF 2 min Tripping
15.43 Tommy Sjödin, Brynäs IF 2 min Elbowing
19.30 Mikael Simons, Mora IK 2 min Hooking
08.39 Jan Larsson, Brynäs IF 2 min Holding
16.05 Lagstraff, Mora IK 2 min För många spelare på plan
18.27 Daniel Back, Mora IK 2 min Boarding
Skottstatistik: 25 - 29 (8-8,9-8,8-13)
Sv: Brynäs-Mora
70 Rodrigues: Kommer att bli grett att se dom i Lugano och då skall Soling vara på bena också. Och som du säger Ram kan bli kung, återstå att se.
End over out
End over out
Sv: Brynäs-Mora
65 Selander: Det skulle vara så jävla kul att åka med er ner,men det får bli nästa år!
Sv: Brynäs-Mora
Det oroar mig lite att förstafemman med Molin och Larsson inte har kommit igång riktigt än.
Sv: Brynäs-Mora
Tågny: När Soling är åter, då jävlar kommer det att bli åka av och Larsson och Molin kommer garanterat att vakna!
Sv: Brynäs-Mora
70 Rodrigues: Jag hoppas verkligen du har rätt. för utan Molin och Larsson går det nog inte. Dom måste nog vara med i varje fall en säsong till, tills ungtupparna i "bollibompakedjan" har växt in i sina roller.
Sv: Brynäs-Mora
Björn Danielsson råkade ut för en hjärnskakning i kvällens match mot Mora!
Länkar:
http://www.brynas.se
http://www.brynas.se
Sv: Brynäs-Mora
Jahapp nyss hemkommen från Mora. Några reflektioner om matchen:
Rätt tam match...Soling saknas...Anger,Miettinen & Bergqvist pigga...Ram stabil...Molin åker mest omkring och glider...Bollibompa lovar gott...Vidrigaste korven jag ätit på år och dar.
Rätt tam match...Soling saknas...Anger,Miettinen & Bergqvist pigga...Ram stabil...Molin åker mest omkring och glider...Bollibompa lovar gott...Vidrigaste korven jag ätit på år och dar.
Länkar:
http://www.gustgryvel.com/
http://www.gustgryvel.com/
Sv: Brynäs-Mora
Gust: Det skall bli intressant att få se laget nu nästa vecka i Lugano när det blir lite hårdare motstånd, tyvärr så ådrog sig Björne en hjärnskakning.
Förresten när får vi se "Snuten" som uppvärmare i Gavlerinken?
Förresten när får vi se "Snuten" som uppvärmare i Gavlerinken?
Sv: Brynäs-Mora
Glömde en sak
Har någon hört något om Aspen ännu?
Och sedan så tror jag att Esko kommer att skrämma liv
i Larsson och Molin och hoppas innerligen att Miettinen inte gör en Danielsson. Danielsson var dunder på försäsongen och sedan så dalade han, men han kanske är fri eksemen nu.
/Patrik
Har någon hört något om Aspen ännu?
Och sedan så tror jag att Esko kommer att skrämma liv
i Larsson och Molin och hoppas innerligen att Miettinen inte gör en Danielsson. Danielsson var dunder på försäsongen och sedan så dalade han, men han kanske är fri eksemen nu.
/Patrik
Sv: Brynäs-Mora
65 Selander: Annars kunde ju Björne bli ett vapen MED eksem. Tänk dig; han glider runt på isen och ser ut som ett stort sår på skridskor. Vill man bli tacklad av en sån? ;)
"Get away from me, you freak!!!" :D
"Get away from me, you freak!!!" :D
Sv: Brynäs-Mora
Det var inte värst mycket till spel i afton. Rätt dåligt igentligen. Då ska man komma ihåg att mitt lag ( TIK ) förlorade mot Mora häromsisten (3-4). Brynäs måste vara skyhöga favoriter även i årets derbydrabbningar.... mot Timrå alltså.
PS: Vänta lite med att utse Ram som er räddare i nöden. Han hade, med handen på hjärtat, inte speciellt mycket att ta hand om!
Smidjegrav, stället som inte vet hur en korv ska kokas...
PS: Vänta lite med att utse Ram som er räddare i nöden. Han hade, med handen på hjärtat, inte speciellt mycket att ta hand om!
Smidjegrav, stället som inte vet hur en korv ska kokas...
« Föregående · 103132