Brynäs - Oskarshamn 2019-12 -26
« Föregående · 2016799 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs - Oskarshamn 2019-12 -26
Växjö har 4-0 mot DIF......
Saik har 5-0 mot Örebro.....
Trumvirvel...... Brynäs ligger under hemma mot Oskarshamn!!!!!!!!!!!!!!
Saik har 5-0 mot Örebro.....
Trumvirvel...... Brynäs ligger under hemma mot Oskarshamn!!!!!!!!!!!!!!
+ 4
Sv: Brynäs - Oskarshamn 2019-12 -26
Back: Vi är alltså å väg UR SHL. Är det ingen i ledningen som ser den uppenbara risken....
+ 7
Sv: Brynäs - Oskarshamn 2019-12 -26
Sportnisse: 2-3 mot oik på boxning day inför tredje perren. God jul önska brynäs if till alla trogna fans därute.
+ 2
Sv: Brynäs - Oskarshamn 2019-12 -26
Sportnisse:
Vi har forwards som inte hittar målet i den omfattning som krävs, men å andra sigan har vi fullt tillräcklig backsida, vilka ser till att göra det lätt för forwards i motståndarlaget..............en ringrostig Andersen, och en trött Sigalet .............den dåliga backsidan håller inte.........varför låta Alcén spela, två utvisningar på hon hittills, som renderade i mål för Oskarshamn...........Väck med Alcén....!!!!!
Vi har forwards som inte hittar målet i den omfattning som krävs, men å andra sigan har vi fullt tillräcklig backsida, vilka ser till att göra det lätt för forwards i motståndarlaget..............en ringrostig Andersen, och en trött Sigalet .............den dåliga backsidan håller inte.........varför låta Alcén spela, två utvisningar på hon hittills, som renderade i mål för Oskarshamn...........Väck med Alcén....!!!!!
Sv: Brynäs - Oskarshamn 2019-12 -26
spolaisen: Och detta renderar ju ut i VÄCK MED SUNDQVIST FÖR 349 GÅNGEN!!!!
Sv: Brynäs - Oskarshamn 2019-12 -26
Forsberg 1978: kollar ni på Brynäs, JVM dubbelt så mycket bättre !!
Sv: Brynäs - Oskarshamn 2019-12 -26
Forsberg 1978: Sundqvist sitter nog tryggt .. en för stor prestige förlust för Dacklöv .
+ 1
Sv: Brynäs - Oskarshamn 2019-12 -26
Forsberg 1978: Blir så när alla jävla inavel ska vara med på alla poster hoppas ni agera vilket inte idioterna i Timrå gjorde utan Nubben Freddan sitter på livstidskontrakt och styr skiten mot div1. Obegriplig hur ni släppte Kinnvall Lööke mfl
+ 2
Sv: Brynäs - Oskarshamn 2019-12 -26
Va fan!
”viljan”!
Sådant surr av MS klarar jag inte av!
Har försvarat bevarandet av MS men nä ni har nog rätt.
Räcker inte att gå ut på en is och ”vilja” vinna - man måste veta vad HUR man vill agera för att vinna också, och klara av spela detta ”hur”.
”viljan”!
Sådant surr av MS klarar jag inte av!
Har försvarat bevarandet av MS men nä ni har nog rätt.
Räcker inte att gå ut på en is och ”vilja” vinna - man måste veta vad HUR man vill agera för att vinna också, och klara av spela detta ”hur”.
+ 1
Sv: Brynäs - Oskarshamn 2019-12 -26
Captain_fantastic: Kanalbyte Brynäs är inget att se tyvärr....pinsamt med inkompetensen som styr....
+ 3
Sv: Brynäs - Oskarshamn 2019-12 -26
Bra forcering Brynäs, vi visar verkligen att vi ska vända detta...... NOT!
Sv: Brynäs - Oskarshamn 2019-12 -26
Brynäsgubbe: tar en paus från denna dynga hoppas jag får skylla mig själv
Sv: Brynäs - Oskarshamn 2019-12 -26
xxx BIF xxx: Ett praktexempel på när tränaren tappat omklädningsrummet.
-Kör stenhårt nu gubbar, funkar nog bara nån säsong.
-Kör stenhårt nu gubbar, funkar nog bara nån säsong.
Sv: Brynäs - Oskarshamn 2019-12 -26
Tyvärr känns det nästan så att man vill att vi ska förlora så att de sparkar Sundqvist, han har tyvärr inte det som krävs. Tror att 95% av spelarna har det som krävs men de har ingen ledning på isen.
”Vi mötte ett bättre lag”
Orkar inte mer😢
”Vi mötte ett bättre lag”
Orkar inte mer😢
+ 1
Sv: Brynäs - Oskarshamn 2019-12 -26
Lägger oxå ner finner inga ord hur dålig hockey vi spelar, detta är fan bottenrekord i usla prestationer gång på gång på gång
+ 1
Sv: Brynäs - Oskarshamn 2019-12 -26
Dallemas: vi försvarar ju vårt 2-3 underläge väldigt bra , vi har ju haft nåt skott på mål t om
Sv: Brynäs - Oskarshamn 2019-12 -26
Zappaholic: Gör vi inte mål i 5:3 då kan vi lika gärna lira i HA
Sv: Brynäs - Oskarshamn 2019-12 -26
varulf: Fem mot tre...tror vi lyckas sumpa bort den här chansen också.
+ 1
Sv: Brynäs - Oskarshamn 2019-12 -26
Forsberg 1978: Orkar knappt bry mig, vi är cementerade i ingemansland och lär förbli det resten av säsongen....
+ 2
Sv: Brynäs - Oskarshamn 2019-12 -26
JanT: timeout med 5 sek .kvar . Bra drag .vår briljanta tränare levererar igen . Oavgjort mot Oskarshamn. Imponerande .
+ 1
Sv: Brynäs - Oskarshamn 2019-12 -26
Forsberg 1978: skott tyckte omställningen till SHL var stor, Röding omställning verkar vara ännu större...för visst är han bättre än så här.??
Sv: Brynäs - Oskarshamn 2019-12 -26
Forsberg 1978: Det tycker jag att du tar i. Rödin skulle antagligen ligga i topp av SHL-s poängligan om han spelat i ett topplag.
+ 2
Sv: Brynäs - Oskarshamn 2019-12 -26
Jan Grismöbel: Du levererar igen. Fattar inte ens varför man tar en TO med 5 sek kvar och tek i offensiv zon.
Haha, imponerande...
Haha, imponerande...
+ 1
Sv: Brynäs - Oskarshamn 2019-12 -26
Huge: Med den skillsen som finns i detta lag så är ju 5 sek gott om tid . Det syns ju i antal mål detta lag producerat .
Sv: Brynäs - Oskarshamn 2019-12 -26
Jan Grismöbel: Vad menar du? Dålig idé att ta time out med fem sekunder kvar i offensiv zon???
Sv: Brynäs - Oskarshamn 2019-12 -26
Zappaholic: Menar att med ett normalt lag kan 5 sek vara mycke tid . Med detta lag räcker ju knappt 60 min .så då är 5 sek för lite tid
Sv: Brynäs - Oskarshamn 2019-12 -26
Zappaholic: Huge, nu vill jag höra ditt försvars kommentar för denna usla insats.
+ 6
Sv: Brynäs - Oskarshamn 2019-12 -26
Jan Grismöbel: Maken till tama straffar var det länge sedan jag såg - totalt viljelöst!
+ 1
« Föregående · 2016799 · Nästa »