Brynäs - Skellefteå AIK
« Föregående · 769056 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
rafalski: Någon som kommer ihåg (väldigt dum fråga;D) Brynäs IF - Mora IK 5 - 9 ;p hah värsta matchen jag varit med om!
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
Visst vi gör massa mål, men vi kan inte släppa in 4mål hemma mot SAIK .. inget mer bakåt nu!
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
Offensivt Brynäs, mycket mål, säkert underhållande. Någon som har koll på publiksiffran?
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
sylf: Nu måste vi utnyttja PP, får vi trean nu så finns fortfarande chansen.
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
rafalski: Ja,vi har sett det här i många år nu.Lika tröttsamt varenda gång!
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
wap.hockeysnack.com
Vilka lallare,nu river jag biljetten till TIKmatchen:-(
Vilka lallare,nu river jag biljetten till TIKmatchen:-(
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
sylf: Vi har sett det här år efter år, ändå var Boorken orolig att man skulle kunna bli lite bekväma efter den stabila inledningen på serien. Men som vanligt så presterar man ett riktigt bottennapp när man har chansen att haka på toppen.
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
21olsson: Du behöver inte uppdatera varje liten detalj, vi lyssnar vi med :P
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
rafalski: Deras spel i egen zon är patetiskt,därav är den här matchen redan över.Nu ligger dom på den övre halvan av tabellen och inbillar sig att dom är världsmästare.Fattar dom inte att det är just dom här matcherna som MÅSTE vinnas om man vill ha publik,och om man vill vara ett topplag.
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
Publikfrieri i den högre skolan, nu börjar hönsgårdshockeyn i försvarszon.
« Föregående · 769056 · Nästa »