Brynäs - Skellefteå AIK
« Föregående · 769280 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
måste det bli sådan en nervös avslutning .. men det är väl typiskt i en sånhär match ;P haha
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
sylf: Och då drar Ström på sig en utvisning + Sjödda, nu osar det. Släpp för fan inte det här nu.
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
ja nu äre väl ba å släppa in 5-6 med .. skulle vara sååå typiskt denna match
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
65selander: Jävligt klantigt att dra på sig två utvisningar i slutet av matchen och Saik kan även vinna det här.
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
rafalski: Nej , låt det inte bli värre.
IFK vände åh vann mot Djurgårn i andra halvlek..
Bara inte SAIK gör det också.
IFK vände åh vann mot Djurgårn i andra halvlek..
Bara inte SAIK gör det också.
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
rafalski: Fy fan vad dom bränner chanser, 1 pinne känns som torsk ikväll, endast en seger i OT kan bli liiite plåster på såren.
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
wap.hockeysnack.com
Brynäs kryssar vidare,nu får Sjödda revanchera sej i sudden?
Brynäs kryssar vidare,nu får Sjödda revanchera sej i sudden?
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
Synd att det kom minutern för senare .. FYRA POÄNG till BÄCKSTRÖM ikväll, TVÅ poäng till BIF och en ANDRA plats i tabellen .. så sammanfattar jag denna målkavalkad.
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
Mixed emotions - minst sagt. Fan ett sånt gäng skall de väl köra över. Skönte med de bärgade två poängen i alla fall.
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
Ruggig toppmatch i Läkerol Arena på lördag. Hoppas på om inte bästa publiksiffran i år i alla fall den näst bästa. 6400 idag ca, nog borde det kunna bli över 7000 på lördag. Om inte närmare 7500? Vad tror ni?
Perfekt Hockeylördag i alla fall..
Perfekt Hockeylördag i alla fall..
Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
hajen5: Ja,2 pinnar är bättre än ingen.Men att det ska daltas så in i helvete i försvaret??
« Föregående · 769280 · Nästa »
sylf: Nu är man hemma och vad skrev jag förut men BP låter inte bra. Och Sjödda den klantj-l
sylf: Jag lämnar jobbet nu och när jag är hemma om ca 40min så leder vi :-)
65selander @ Stockholm (Vemdalen) Idag kl. 19:34