Brynäs vs Luleå
« Föregående · 182857 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs vs Luleå
Makkan: 2 pinnar ikväll och möjlighet att passera masarna på tisdag. Fan vi skulle haft 3 pinnar ikväll.
Sv: Brynäs vs Luleå
Wahlman slänger ur sig en floskel igen: "15-6 till Brynäs i skott i sista perioden...det beror på pp spel" 1-1 i utvisningar.....
Länkar:
http://www.gustgryvel.com/
http://www.gustgryvel.com/
Sv: Brynäs vs Luleå
Lilljanne: Jag vill ha mål och så blir det nyheter på radion med 3:30 kvar av matchen.
Sv: Brynäs vs Luleå
Lilljanne: Man blir lite nerväs av att måljingeln kommer när man vet att det är BP.
Sv: Brynäs vs Luleå
Brynäs är enda lag som inte gjort mål med en man mindre. Luleå enda lag som inte släppt in ett mål med en man mer. Nu är det dags!
Sv: Brynäs vs Luleå
Lilljanne: Får väl ses som ett fall framåt, förut gjorde dom ju inga mål oavsett spelform.
Sv: Brynäs vs Luleå
Lilljanne: Goda nyheter ang. Rodrigues. Men Lilljannes statistik är otroligt intressant--stämmer det verkligen?
Jag tror man kört på fyra femmor de första två perioderna och att man går ner på tre femmor i sista.
Jag tror man kört på fyra femmor de första två perioderna och att man går ner på tre femmor i sista.
Sv: Brynäs vs Luleå
Lilljanne: Gör inget om målen kommer i pp eller bp. Bara dom kommer. Men visst är det lite oroande.
Sv: Brynäs vs Luleå
rafalski: Ni kan vara lugna ang Tony. Jag har varit i kontakt med polisen i Gävle. Dom skulle visst "fixa honom", så nu tror jag på seger.
Sv: Brynäs vs Luleå
Hong Kong: Exakt. Någon gång borde väl resultaten, inklusive vårt eget, gå vår väg.
Sv: Brynäs vs Luleå
Jompe: Otäck känsla i magen.....brrr. Skulle inte förvåna om Luleå får ett snabbt mål i tredje.
Sv: Brynäs vs Luleå
Jompe: Och att Timrå slår Modo. Det vore önskeresultat men som dock inte verkar omöjligt. Men viktigaste är att det blir vinst för Brynäs.
Sv: Brynäs vs Luleå
Hong Kong: 1-1 efter två perioder. Det blir en nagelbitare. Äter en sen middag med familjen som absolut älskar när man springer över till datorn stup i kvarten. Vi behöver tre poäng idag. Jag tror Frölunda kommer att slå hål på Mif i tredje, att FBK håller undan för Leksand, och att HV fixar Linköping även om det står 2-2 där just nu.
Sv: Brynäs vs Luleå
rafalski: Tycker jag också, har inte vi lidit tillräkligt. Blir väl 3-2 och nervdaller med en minut kvar, som vanligt...
Sv: Brynäs vs Luleå
Jompe: Matchen står och väger enligt Skalman, varför kan inte vi få en lätt seger nån gång ?
Sv: Brynäs vs Luleå
rafalski: Brynäs går på 4:a kedjor nu. Det låter bra. Låt junisarna spela mycket.
Sv: Brynäs vs Luleå
Portello: Hos mig fungerar uppdateringen bra, förutom att det "är" periodpaus i gävle.
« Föregående · 182857 · Nästa »