Brynäs vs Luleå
« Föregående · 182857 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs vs Luleå
Makkan: 2 pinnar ikväll och möjlighet att passera masarna på tisdag. Fan vi skulle haft 3 pinnar ikväll.
Sv: Brynäs vs Luleå
Sa Wahlman att dte var 16-5 til Bif i sista med några minuter kvar ska vi vara glada för 1 po, skotten i sista blev ju 16-12 till slut
Sv: Brynäs vs Luleå
Världsklass: Wahlman den flummarn går inte att lita på. Han brukar att sväva omkring.
Sv: Brynäs vs Luleå
Varför kan vi aldrig dominera på hemmaplan? Vi har minusmålskillnad hemma! Kan aldrig ha hänt oss tidigare.
Sv: Brynäs vs Luleå
Makkan: Jo Jag vet!!! Han är sämsta kommentatorn i Sverige tillsammans med dom i Ö-vik och Karlstad,
Sv: Brynäs vs Luleå
Världsklass: Det var gott. Men lite besviken är jag vi skulle ha haft 3 pinnar idag.
Sv: Brynäs vs Luleå
Lilljanne: TACK FÖR DET IGEN OVE!!!...Nu plockade vi två poäng på Modo, Ssk, Leksand. Och kanske en på Lindköping
Sv: Brynäs vs Luleå
Hong Kong: Känns skönt att ha masarna på bortaplan, verkar otroligt spänt i Gavlerinken. Det här bör betyda att Rodrigues förbannelse delvis är hävd.
Sv: Brynäs vs Luleå
Världsklass: Ram verkar hittat storformen lägligt. Hoppas även att anfallsspelet lossnar framöver.
Sv: Brynäs vs Luleå
Radiosporten missade alla straffar utan en. Det är fan imig en bragd. Hade det varit 08:orna då hade dom inte missat något.
Sv: Brynäs vs Luleå
rafalski: Aktuell Tabell nere i träsket.
6 Malmö 45p
7 Södertälje 44p
8 Luleå 44p
9 Modo 43p
10 Leksand 41p
11 Brynäs 39p
12 Linköping 34p
6 Malmö 45p
7 Södertälje 44p
8 Luleå 44p
9 Modo 43p
10 Leksand 41p
11 Brynäs 39p
12 Linköping 34p
Sv: Brynäs vs Luleå
Makkan: Jag försvann där en lång stund. Stort strul med bradbandet. Två pinnar är förstås bra, men med tanke på skottstatistiken och minst två skott i målramen känns det som en halv förlust. Men vi är på gång, masarna kommer att få det hett på tisdag.
Sv: Brynäs vs Luleå
Makkan: Äntligen närkontakt, rysare på tisdag väntar men först den otroligt intressanta Allstarmatchen ! Vem fan har kommit på det spektaklet. En sak är säker, Berka har antingen en stor släkt eller en massa polare, kombination kanske ?
Sv: Brynäs vs Luleå
RavenLord: Varför lyckades du inte hålla Tony R borta från läktaren i sista så Janne slapp lägga den i ribban.
Sv: Brynäs vs Luleå
Jompe: Canal+ visar Djurgården-Färjestad på Tisdag, är det sånt som kallas fingertoppskänsla?
Måste vara omgångens ointressantaste match !
Måste vara omgångens ointressantaste match !
Sv: Brynäs vs Luleå
Hong Kong: ...jag var uppe i Leksand och jobbade i måndags och på lunchen (nån´kinarestaurang a la knätofs) så kom Jonas Begquist och "masken" in och satte sig vid bordet bredvid. Och det kan jag säga, inte var det sm-guld de diskuterade :- ).
Sv: Brynäs vs Luleå
Lilljanne: En haffsig match med mycket iceing och avblåsningar och en domare som inte höll klassen alls som vanligt...blåser i ena stunden och släpper liknande i nästa sekund.ingen nivå alls utan upp o ner...Men BIF va de lag som skapade klart messt
Sv: Brynäs vs Luleå
spookyMulder: Nu går jag ner och hämtar tvätten i tvättsrugan så får vi se om Ravenlord har skrivit något intressant om matchen.
Sv: Brynäs vs Luleå
rafalski: Man kan ju alltid hoppas att dom i hemlighet byter match som dom gjorde igår. Jag bänkade mig i fotöljen för att se Colorado - Nashville men då hade dom fått för sig att visa den jätteintressanta matchen New Jersey - Florida....skönspel och många mål...jo tjena.
Länkar:
http://www.gustgryvel.com/
http://www.gustgryvel.com/
Sv: Brynäs vs Luleå
Makkan: Sjödin lär ha spelat enormt mycket ikväll med brist på backar...tyckte man såg han på isen hela tiden hehe
Sv: Brynäs vs Luleå
RavenLord: Sjödda är grymmare än någonsin. Nu är det bara att bänka sig framför hockeykväll och kolla in Brynäsmålen, vi som är födda i fel stad och inte kan se alla hemmamatcher live.
Sv: Brynäs vs Luleå
Natten: Säga vad man vill om Ram:s målvaktsspel, men visa glädje det kan han. Snyggt straffmål av Ove, tänk om han kunde börja göra lite fler mål i ordinarie tid också.
Sv: Brynäs vs Luleå
Hong Kong:
Tyckte att BIF radade upp chanser, om man litar på Sportens bilder...Kanon, nu är vi på banan igen!
Tyckte att BIF radade upp chanser, om man litar på Sportens bilder...Kanon, nu är vi på banan igen!
Sv: Brynäs vs Luleå
claesw: Tackar Ove och Rammer! Detta kändes grymt skönt. Längtar såå till på tisdag, då skall vi visa Lilla Brynäs vilka som är bäst i MittNytt land.
Mot Framtida Segrar!
Mot Framtida Segrar!
« Föregående · 182857 · Nästa »