1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779353 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs vs Luleå


Sv: Brynäs vs Luleå
Magoo70: Var på plats. Tråkig match. Brynäs skapade mest, men dåliga avslut och bra målvaktsspel i Luleå. Luleås chanser bestod mest i att brynäs slarvade vid eget mål. Bonuspoäng till Brynäs kändes mest rättvist även om jag gärna sett en trea.

Sv: Brynäs vs Luleå
claesw: Tackar Ove och Rammer! Detta kändes grymt skönt. Längtar såå till på tisdag, då skall vi visa Lilla Brynäs vilka som är bäst i MittNytt land.

Mot Framtida Segrar!

Sv: Brynäs vs Luleå
Hong Kong:
Tyckte att BIF radade upp chanser, om man litar på Sportens bilder...Kanon, nu är vi på banan igen!

Sv: Brynäs vs Luleå
Natten: Säga vad man vill om Ram:s målvaktsspel, men visa glädje det kan han. Snyggt straffmål av Ove, tänk om han kunde börja göra lite fler mål i ordinarie tid också.

Sv: Brynäs vs Luleå
RavenLord: Han fick en smäll mot Modo sist men det är inget allvarligt.

Sv: Brynäs vs Luleå
RavenLord: Sjödda är grymmare än någonsin. Nu är det bara att bänka sig framför hockeykväll och kolla in Brynäsmålen, vi som är födda i fel stad och inte kan se alla hemmamatcher live.

Sv: Brynäs vs Luleå
Makkan: Sjödin lär ha spelat enormt mycket ikväll med brist på backar...tyckte man såg han på isen hela tiden hehe

Sv: Brynäs vs Luleå
RavenLord: Jag har inte en aning. Jag har letat men ej hittat något.

Sv: Brynäs vs Luleå
Nån som vet farför P3 ej var med ????

Sv: Brynäs vs Luleå
RavenLord: Tack för matchkommentaren.

Sv: Brynäs vs Luleå
rafalski: Man kan ju alltid hoppas att dom i hemlighet byter match som dom gjorde igår. Jag bänkade mig i fotöljen för att se Colorado - Nashville men då hade dom fått för sig att visa den jätteintressanta matchen New Jersey - Florida....skönspel och många mål...jo tjena.

Sv: Brynäs vs Luleå
spookyMulder: Nu går jag ner och hämtar tvätten i tvättsrugan så får vi se om Ravenlord har skrivit något intressant om matchen.

Sv: Brynäs vs Luleå
Lilljanne: En haffsig match med mycket iceing och avblåsningar och en domare som inte höll klassen alls som vanligt...blåser i ena stunden och släpper liknande i nästa sekund.ingen nivå alls utan upp o ner...Men BIF va de lag som skapade klart messt

Sv: Brynäs vs Luleå
Hong Kong: ...jag var uppe i Leksand och jobbade i måndags och på lunchen (nån´kinarestaurang a la knätofs) så kom Jonas Begquist och "masken" in och satte sig vid bordet bredvid. Och det kan jag säga, inte var det sm-guld de diskuterade :- ).

Sv: Brynäs vs Luleå
Jompe: Canal+ visar Djurgården-Färjestad på Tisdag, är det sånt som kallas fingertoppskänsla?
Måste vara omgångens ointressantaste match !

Sv: Brynäs vs Luleå
RavenLord: Berätta mera!

Sv: Brynäs vs Luleå
Luleås målvakt var bäst

Sv: Brynäs vs Luleå
RavenLord: Berätta, vem var bäst?

Sv: Brynäs vs Luleå
RavenLord: Varför lyckades du inte hålla Tony R borta från läktaren i sista så Janne slapp lägga den i ribban.

Sv: Brynäs vs Luleå
Ja hemma från gavlerinken med 2p efter ännu en straff vinnst :)

Sv: Brynäs vs Luleå
Makkan: Äntligen närkontakt, rysare på tisdag väntar men först den otroligt intressanta Allstarmatchen ! Vem fan har kommit på det spektaklet. En sak är säker, Berka har antingen en stor släkt eller en massa polare, kombination kanske ?

Sv: Brynäs vs Luleå
Makkan: Betyder att vi kan gå om masarna på tisdag...=)

Sv: Brynäs vs Luleå
Makkan: Jag försvann där en lång stund. Stort strul med bradbandet. Två pinnar är förstås bra, men med tanke på skottstatistiken och minst två skott i målramen känns det som en halv förlust. Men vi är på gång, masarna kommer att få det hett på tisdag.

Sv: Brynäs vs Luleå
rafalski: Aktuell Tabell nere i träsket.

6 Malmö 45p
7 Södertälje 44p
8 Luleå 44p
9 Modo 43p
10 Leksand 41p
11 Brynäs 39p
12 Linköping 34p

Sv: Brynäs vs Luleå
Radiosporten missade alla straffar utan en. Det är fan imig en bragd. Hade det varit 08:orna då hade dom inte missat något.

Sv: Brynäs vs Luleå
Världsklass: Ram verkar hittat storformen lägligt. Hoppas även att anfallsspelet lossnar framöver.

Sv: Brynäs vs Luleå
rafalski: Han var väl på muggen när dom slog straffarna.

Sv: Brynäs vs Luleå
Är bara att säga grattis till två poäng. Är trots allt rätt nöjd med 1 pinne.

Sv: Brynäs vs Luleå
Hong Kong: Känns skönt att ha masarna på bortaplan, verkar otroligt spänt i Gavlerinken. Det här bör betyda att Rodrigues förbannelse delvis är hävd.

Sv: Brynäs vs Luleå
Jamie Ram 96,2%, låt honom stå i fortsättningen också

Sv: Brynäs vs Luleå
Lilljanne: TACK FÖR DET IGEN OVE!!!...Nu plockade vi två poäng på Modo, Ssk, Leksand. Och kanske en på Lindköping

Sv: Brynäs vs Luleå
Världsklass: Det var gott. Men lite besviken är jag vi skulle ha haft 3 pinnar idag.

Sv: Brynäs vs Luleå
Världsklass: Härligt Molin !

Sv: Brynäs vs Luleå
GRYYYYYYYYYYYMA TIGRAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sv: Brynäs vs Luleå
Makkan: Lite rättvisa i alla fall.

Sv: Brynäs vs Luleå
Ove ÄR med!

Sv: Brynäs vs Luleå
Makkan: YES

Sv: Brynäs vs Luleå
Världsklass: STRAFFAR

Sv: Brynäs vs Luleå
Timeout i Malmö, jätteintressant....

Sv: Brynäs vs Luleå
Vad tänker radion på, Skitspännande i Gavlerinken ju!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sv: Brynäs vs Luleå
rafalski: Nu är det väl straffar eller ?

Sv: Brynäs vs Luleå
Makkan: Härdsmälta i masugnen 2-5 hehe....

Sv: Brynäs vs Luleå
Makkan: Jo Jag vet!!! Han är sämsta kommentatorn i Sverige tillsammans med dom i Ö-vik och Karlstad,

Sv: Brynäs vs Luleå
Världsklass: PP, nu ska puckuslingen in !

Sv: Brynäs vs Luleå
Makkan: PP

Sv: Brynäs vs Luleå
Varför kan vi aldrig dominera på hemmaplan? Vi har minusmålskillnad hemma! Kan aldrig ha hänt oss tidigare.

Sv: Brynäs vs Luleå
Makkan: 1-0 till Malmö.

Sv: Brynäs vs Luleå
Världsklass: Wahlman den flummarn går inte att lita på. Han brukar att sväva omkring.

Sv: Brynäs vs Luleå
Sa Wahlman att dte var 16-5 til Bif i sista med några minuter kvar ska vi vara glada för 1 po, skotten i sista blev ju 16-12 till slut

Sv: Brynäs vs Luleå
Hong Kong: Skönt det vore om Vf kunde strula in en puck nu.

« · 183072 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Det är ju för fan komik att följa den här sidan
Fans har skrikit sig blå över att det dröjer innan nyförvärv presenteras
Brynäs presenterar ett superstarkt nyförvärv
Lite för starkt visar det sig för en NHL-klubb vill ge honom en ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)