Brynäs vs Luleå
« Föregående · 182545 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs vs Luleå
Jompe: Fjärde gången gillt nu då men det blir nog svårt då nämda Rodrigues inte kan hålla sig hemma. En trend är ju till för att brytas må det göras ikväll!
Mot Framtida Segrar!
Mot Framtida Segrar!
Sv: Brynäs vs Luleå
Jompe: Det måste väl vara i själve faan om vi inte vänder idag även om nu Tony smet förbi våra vägtullar,den dåliga statistiken mot lule denna säsong Jompe var när BIF spela ruttet glöm inte det men nu har vi ju spelat bra mot bra lag förutom "träningsmatchen mot Timrå häromdan" !!!
Sv: Brynäs vs Luleå
Ja nu börjar de bli tid för att gå dom 2-300 metrana till gavlerinken och se BIF ta hem 3 poäng :)
Sv: Brynäs vs Luleå
RavenLord: Lyckliga du. Sluta retas själv har jag 38 mil enkel väg.
Livet är hårt och orättvist.
Livet är hårt och orättvist.
Sv: Brynäs vs Luleå
Makkan: Jadu Makkan...38 mil, då är man halvvägs till Gävle. Nä nu rycker det i magtrakten, tror det är segertarmen som är sugen på tre poäng.
Sv: Brynäs vs Luleå
Hong Kong: Fan, nu kan Luleå gnetspela resten av matchen. Kvittering snarast, tack.
Sv: Brynäs vs Luleå
Hong Kong: Jag vill se mycket av Molin idag. Fler mål än utvisningar måste vara kriteriet.
Sv: Brynäs vs Luleå
rafalski: Kan glädja dig med att försvara ledningar inte är vår starka sida, tyvärr.
Sv: Brynäs vs Luleå
rafalski: Med den skadelista de har just nu är det nog sant--de har inte så värst mycket annat att komma med.
Sv: Brynäs vs Luleå
Jompe: Skalman..the man!! Nä det här vändeer vi. Sa jag iof efter två perioder mot timrå uppe i gävle i lördags också...=)
Sv: Brynäs vs Luleå
Hong Kong: Rudan en ass i dif. en av väldigt få poäng från hans klubba i vinter.
Sv: Brynäs vs Luleå
rafalski: Såja, nu har vi tagit mödisen på norrbottningarna. BP ska vi fixa, sen kommer det att rulla på.
Sv: Brynäs vs Luleå
Hong Kong: Luleå har inte mer spelare borta än Brynäs. Där står det 5-5 pga av skador och J-VM.
Sv: Brynäs vs Luleå
Jompe: Rodrigues måste ha varit och köpt korv vid kvitteringen, hoppas karln är hungrig ikväll :-)
Sv: Brynäs vs Luleå
Hong Kong: Lyssnar på p4 via nätet. där står det p4 sr gävleborg. borde man inte höra brynäs match hela tiden då..=)
Sv: Brynäs vs Luleå
rafalski: Hockey direkt verkar ha lagt av. Enligt den är det fortfarande periodpaus.
Sv: Brynäs vs Luleå
Hong Kong: Både HockeyDirekt och Swehockey visar att det är periodpaus, där är det verkligen dags att vakna !!
« Föregående · 182545 · Nästa »
Bäste Tor, det skulle inte vara försvarbart att byta ut "Rammer" efter den kalas match han gjorde sist mot MoDo.
Lundström är en ung och utvecklings bar kille men för tidigt att matcha in honom i detta känsliga läge. Det hade vart helt annorlunda om laget legat på samma tabellplacering som VF då hade man kunnat låta killen spela.
TRor på en 5-3 vinst ikväll och med två mål av Ove Molin (nån gång måste det bli så ju).
Mot Framtida Segrar!