Brynäs vs Luleå
« Föregående · 182717 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs vs Luleå
rafalski: Med den skadelista de har just nu är det nog sant--de har inte så värst mycket annat att komma med.
Sv: Brynäs vs Luleå
Jompe: Skalman..the man!! Nä det här vändeer vi. Sa jag iof efter två perioder mot timrå uppe i gävle i lördags också...=)
Sv: Brynäs vs Luleå
Hong Kong: Rudan en ass i dif. en av väldigt få poäng från hans klubba i vinter.
Sv: Brynäs vs Luleå
rafalski: Såja, nu har vi tagit mödisen på norrbottningarna. BP ska vi fixa, sen kommer det att rulla på.
Sv: Brynäs vs Luleå
Hong Kong: Luleå har inte mer spelare borta än Brynäs. Där står det 5-5 pga av skador och J-VM.
Sv: Brynäs vs Luleå
Jompe: Rodrigues måste ha varit och köpt korv vid kvitteringen, hoppas karln är hungrig ikväll :-)
Sv: Brynäs vs Luleå
Hong Kong: Lyssnar på p4 via nätet. där står det p4 sr gävleborg. borde man inte höra brynäs match hela tiden då..=)
Sv: Brynäs vs Luleå
rafalski: Hockey direkt verkar ha lagt av. Enligt den är det fortfarande periodpaus.
Sv: Brynäs vs Luleå
Hong Kong: Både HockeyDirekt och Swehockey visar att det är periodpaus, där är det verkligen dags att vakna !!
Sv: Brynäs vs Luleå
Portello: Hos mig fungerar uppdateringen bra, förutom att det "är" periodpaus i gävle.
Sv: Brynäs vs Luleå
rafalski: Brynäs går på 4:a kedjor nu. Det låter bra. Låt junisarna spela mycket.
Sv: Brynäs vs Luleå
Jompe: Matchen står och väger enligt Skalman, varför kan inte vi få en lätt seger nån gång ?
Sv: Brynäs vs Luleå
rafalski: Tycker jag också, har inte vi lidit tillräkligt. Blir väl 3-2 och nervdaller med en minut kvar, som vanligt...
« Föregående · 182717 · Nästa »