1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779226 inlägg · 7967 ämnen

Clas Ohlson cup,Match 1 Brynäs IF-Timrå IK 21/8-08


Sv: Clas Ohlson cup,Match 1 Brynäs IF-Timrå IK 21/8-08
moreten: Vaför får han inte det???

Sv: Clas Ohlson cup,Match 1 Brynäs IF-Timrå IK 21/8-08
För helvete alla wappare! Nu måste ju Dixie har gjort 2-3 byten! HUR VERKAR HAN!! Ska vi bumpa ks-tråden eller???

Sv: Clas Ohlson cup,Match 1 Brynäs IF-Timrå IK 21/8-08
21olsson: Snarare inte får!! Såg att de var han å Linesmen: Källin, Tomas å Winge, Daniel

Sv: Clas Ohlson cup,Match 1 Brynäs IF-Timrå IK 21/8-08
moreten: Får man inte välja det själv?

Sv: Clas Ohlson cup,Match 1 Brynäs IF-Timrå IK 21/8-08
21olsson: Kan bli jäv iom att han är från Gävle

Sv: Clas Ohlson cup,Match 1 Brynäs IF-Timrå IK 21/8-08
Tyckte kuben sa förut att han hade för stort hjärta för klubben att han inte vill dömma för brynäs.


Sv: Clas Ohlson cup,Match 1 Brynäs IF-Timrå IK 21/8-08
21olsson: 0-1, h:e

Sv: Clas Ohlson cup,Match 1 Brynäs IF-Timrå IK 21/8-08
21olsson: Inte vilka han ska dömma, däremot om du menar vilka han ska dömma "för" så får han ju välja det! ;)

Sv: Clas Ohlson cup,Match 1 Brynäs IF-Timrå IK 21/8-08
21olsson: Men som sagt var, han FÅR inte dömma Brynäs i serien eftersom han är från Gävle.

Sv: Clas Ohlson cup,Match 1 Brynäs IF-Timrå IK 21/8-08
BP igen Molin 2 min holding

Sv: Clas Ohlson cup,Match 1 Brynäs IF-Timrå IK 21/8-08
moreten: Förmodligen. Jörgen Grundström och Roger Öberg fick inte döma MoDo när de var elitseriedomare. Men det går bra för Rådbjer att döma Djurgården.

Sv: Clas Ohlson cup,Match 1 Brynäs IF-Timrå IK 21/8-08
Paddan: och Rönnmark får döma DIF.

Sv: Clas Ohlson cup,Match 1 Brynäs IF-Timrå IK 21/8-08
Paddan: Rådbjer som har spelat i AIK och Hammarby, undrar om han dömer mycket fördelaktigt för DIF....

Sv: Clas Ohlson cup,Match 1 Brynäs IF-Timrå IK 21/8-08
wap.hockeysnack.com
Rätt bra Timrådominans.Lindbäck riktigt bra.L.J bra i BIF,annars rätt slätstruket.

Sv: Clas Ohlson cup,Match 1 Brynäs IF-Timrå IK 21/8-08
21olsson: missa också Lärking

Sv: Clas Ohlson cup,Match 1 Brynäs IF-Timrå IK 21/8-08
Bra kväll för molin å Dacke formationen..

Sv: Clas Ohlson cup,Match 1 Brynäs IF-Timrå IK 21/8-08
Huss: Äh, de är ju samma skrot och korn allihop. Vi får träna upp några chimpanser och ge de en visselpipa så ska du se att de klarar det lika bra...

Sv: Clas Ohlson cup,Match 1 Brynäs IF-Timrå IK 21/8-08
Bissett19: Brynäs verkar inte alls hänga med tanke på utvisningarnas karaktär. Samma som förra året alltså (och året innan dess)

Sv: Clas Ohlson cup,Match 1 Brynäs IF-Timrå IK 21/8-08
Titta vilka det är som tar utviningarna oxå...
Kanske lite trötta av att behöva fys köra...

Sv: Clas Ohlson cup,Match 1 Brynäs IF-Timrå IK 21/8-08
Lindström: Jo, Molin kan ju knappast åka skridskor så holding är väl ändå utvägen ;-)

Sv: Clas Ohlson cup,Match 1 Brynäs IF-Timrå IK 21/8-08
Huss: 4-12 i skott. Ser lovande ut.

Sv: Clas Ohlson cup,Match 1 Brynäs IF-Timrå IK 21/8-08
Får hoppas på bättre spel i andra perioden då.

Sv: Clas Ohlson cup,Match 1 Brynäs IF-Timrå IK 21/8-08
Huss: Kanske lättare att stanna 2meter ifrån en motståndare än att kanske våga komma åt han.. Detta kallas att tacklas...
Gör mindre ont att använda stickan istället...

Sv: Clas Ohlson cup,Match 1 Brynäs IF-Timrå IK 21/8-08
Lindström: 1-1 Emil SANDIN!!!:)

Sv: Clas Ohlson cup,Match 1 Brynäs IF-Timrå IK 21/8-08
21olsson: AHHHHHHHHHHHHHHH GUD HÖR BÖN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu vart jag religös oxå (bra stavning)

Sv: Clas Ohlson cup,Match 1 Brynäs IF-Timrå IK 21/8-08
Vafan 1-2 redan..........

Sv: Clas Ohlson cup,Match 1 Brynäs IF-Timrå IK 21/8-08
21olsson: 1-2 björn svensson

Sv: Clas Ohlson cup,Match 1 Brynäs IF-Timrå IK 21/8-08
wap.hockeysnack.com
Snygg kvittering av Sandin,friläge från blå,rätt upp i kryllan.Nu gjorde Svensson tyvärr 1-2 vid slarv.

Sv: Clas Ohlson cup,Match 1 Brynäs IF-Timrå IK 21/8-08
Vafan 1-2 redan..........

Sv: Clas Ohlson cup,Match 1 Brynäs IF-Timrå IK 21/8-08
Lindström: mål av Dixon

Sv: Clas Ohlson cup,Match 1 Brynäs IF-Timrå IK 21/8-08
Dicken börjar betala av!!!!!!!


Sv: Clas Ohlson cup,Match 1 Brynäs IF-Timrå IK 21/8-08
Gusten:
Håller med, massa wappande om gamla stötar...

STEVE DIXON - BRA ELLER ANUS ???

Sv: Clas Ohlson cup,Match 1 Brynäs IF-Timrå IK 21/8-08
wap.hockeysnack.com
Vi stod just o sa att Dixon ser lite vilsen,sen smack så nöp han dit 2-2 i PP.


Sv: Clas Ohlson cup,Match 1 Brynäs IF-Timrå IK 21/8-08
Speak of the devil...

Hygglig debut...SM-GULD !!!


Sv: Clas Ohlson cup,Match 1 Brynäs IF-Timrå IK 21/8-08
Bissett19: Alla är nyfikna på Dixon, hur ser det ut för honom? (givet jetlag, stor plan och helt nya lagkamrater)

Sv: Clas Ohlson cup,Match 1 Brynäs IF-Timrå IK 21/8-08
21olsson: 4 mot 4 nu.

Sv: Clas Ohlson cup,Match 1 Brynäs IF-Timrå IK 21/8-08
21olsson: Sandin ut

Sv: Clas Ohlson cup,Match 1 Brynäs IF-Timrå IK 21/8-08
Huss: Fick sms han var kissnödig efter ha gjort 1 målet i Bif A-lags tröjan

Sv: Clas Ohlson cup,Match 1 Brynäs IF-Timrå IK 21/8-08
Sandin, Granström å Widing i samma kedja. Det verkar ju riktigt bra. Energispelare allihop som garanterat kan passa ihop!

Sv: Clas Ohlson cup,Match 1 Brynäs IF-Timrå IK 21/8-08
Huss:
"Lite vilsen" e det enda de klämt ur sig so far...

Undrar om de är nyktra nog att urskilja siffrorna på spelarnas tröjor...;)

Sv: Clas Ohlson cup,Match 1 Brynäs IF-Timrå IK 21/8-08
tjugo8: imponerad av att de faktiskt hittat till matchen.......låter dom oss tro i varje fall.... ;-)

Sv: Clas Ohlson cup,Match 1 Brynäs IF-Timrå IK 21/8-08
39.24 2 min TIK 8. PERSSON, Dennis HO-ST
Vad är HO-ST??

Sv: Clas Ohlson cup,Match 1 Brynäs IF-Timrå IK 21/8-08
Lindström: Holding the stick..

Sv: Clas Ohlson cup,Match 1 Brynäs IF-Timrå IK 21/8-08
"Även i kvällens match kommer Brynäs att spela med en juniorkedja eftersom Johan Alcén, Alexander Sundström och Björn Danielsson fortfarande är skadade
- De är hemma i Gävle och fystränar med Clas Rahm istället, säger Niklas."

Vart är då Micke Lind?

Sv: Clas Ohlson cup,Match 1 Brynäs IF-Timrå IK 21/8-08
Lindström: fasthållning av klubba:)

Sv: Clas Ohlson cup,Match 1 Brynäs IF-Timrå IK 21/8-08
Lindström: Alltför kraftig hostning i motståndarens ansikte.

« · 1056822 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Det är ju för fan komik att följa den här sidan
Fans har skrikit sig blå över att det dröjer innan nyförvärv presenteras
Brynäs presenterar ett superstarkt nyförvärv
Lite för starkt visar det sig för en NHL-klubb vill ge honom en ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)