Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
« Föregående · 629510 · Nästa » Till forumet
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
: Elitserien 1900 Färjestads BK - Brynäs IF 4 - 2 2per 1900 MoDo - Leksands IF 0 - 1 paus2 1900 Mora IK - HV 71 2 - 1 2per 1900 Timrå IK - Linköping HC 2 - 1 2per 1900 Västra Frölunda HC - Luleå HF 5 - 1 2per 1905 Djurgårdens IF - Södertälje SK 2 - 2 2per
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
Korhonen har varit usel i flera matcher nu. Släppte förbi sig många billiga puckerna i dubbelmötet mot Luleå och senast mot Timrå var ju 2 av deras 3 mål riktigt billiga...
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
Heja heja heja Brynäs....det lovar gott inför kommande matcher..verkar som att speket börjar lossna...nästa gång spikar Kohrnnn#¤$ igen--- se detta som ett träningspass..älska Brynäs..
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
wap.hockeysnack.com
Äh det finns dom som har det värre. Tänker på Hille som är sveriges sämsta div1 lag. Ser att folk gnäller på Korhonen, han klarar då att laga mat utan att ta livet av sig. Verkar som folk har glömt Honkens darringar.
Äh det finns dom som har det värre. Tänker på Hille som är sveriges sämsta div1 lag. Ser att folk gnäller på Korhonen, han klarar då att laga mat utan att ta livet av sig. Verkar som folk har glömt Honkens darringar.
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
Webben sammanfattar saken rätt bra: hittills en match mellan bra självförtroende och dåligt självförtroende.
Synd att Markus verkar ha agerat darrigt i första och släppt in ett par billiga mål. Exakt vad vi inte behöver i detta läge, när vi i övrigt gör en bra period.
Kom igen i andra nu och jobba ikapp...
Synd att Markus verkar ha agerat darrigt i första och släppt in ett par billiga mål. Exakt vad vi inte behöver i detta läge, när vi i övrigt gör en bra period.
Kom igen i andra nu och jobba ikapp...
« Föregående · 629510 · Nästa »
Sammanlagt 23mål och inte ens 2:a paus än :P