1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779163 inlägg · 7967 ämnen

Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05


Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
Fan va mål de blivit i ES ikväll då :) inte bara i Karlstad.
Sammanlagt 23mål och inte ens 2:a paus än :P

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
låter som tidernas största brynäsklack...kan det vara möjligt?

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
90Steen_: Å en till utv.......

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
Meeen så fort killen kommer in så åker nästa ..

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
Håll 4 - 2 till paus nurå !! Kom igen killar !!

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
hävstången i topp

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
Bra BP ! PP istället :D

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
arnio: Nu blir det 4-3!

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
Periodpaus: FBK | 4 - 2 | BIF

4 - 1 Alanko '27
4 - 2 Sjödin '31

Skott totalt: 20 - 19

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
90Steen_: Äntligen litet Beatles

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
Färjestads BK - Brynäs IF | 4 - 2

1 - 0 | Jesper Mattsson - 11
2 - 0 | Pelle Prestberg - 11
2 - 1 | Mikael Lind - 17
3 - 1 | Jonas Frögren - 18
4 - 1 | Alanko - 27
4 - 2 | Tommy Sjödin - 31

Skott: 7 - 8, 13 - 11 = 20 - 19

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
Bäckström, Månsson och Dackell assist..

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
Jag tror på 5-5 och en bonuspoäng till Brynäs!!!

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
Hoppas 4 - 4 .. inte släppa in ett till mål tack ! :P ..

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
arnio: Jag tror på

0 st. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
23 st. Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
44 st. Inklistrade målskyttar från swehockey
57 st. :P
93 st. Ahhhh hållär mää

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
Gusten:
Ahhhh hållär mää. kjamiz

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
Gusten: oj

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
ajj aj aj det va nära..ett till pp..

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
arnio: Öppet mål och i stolpen,inte våran kväll i kväll....Heller!

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
arnio: jäklar nära


Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
wap.hockeysnack.com
TjeniZ kJaMiS. Det är bara att bita ihop. Än är det inte över, många matcher kvar.

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
Vi är på gång!!!!!!!!!!!!

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
någon ska på Brynäs- Hora??oj just det Mora

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
Bif_FANS: visar tendenser till stooor humor! Credits!

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
Bif_FANS: vad kostar det?

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
naajjj BP .. de behövdes ju knappast

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
90Steen_: Nattkepan på..

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
Bp nu hoppas bara inte dom släpper in något mål..

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
Just nu är Mora 7p (!!) före oss .. typiskt att just dom ska slå omöjliga HV71 .. suck

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
Ojj bra Bäckis :D

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
kom igen nu HV-71..för fan om dom ska vara ett top lag lär dom ju slå Mora...

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
fan nu har dom haft 3-4 väldigt bra lägen ..

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
BIF förtjärnar verkligen poäng i denna match !!

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
Jaa PP !! :D Sista chansen !!

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
ja pp nu ..

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
90Steen_: Hur fan kan man spela med Spets i PP?

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
5mot3 !! HV71 2 - 2 nu :D

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
ähh trodde de va 5mo3 .. sry

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
6 mot 4 nu..kom igen..nu!!!! fan 5-1

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
Där satt femman kört .. slarv at sjödda gonatt !

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
Är det någon från Brynäsklacken här som lyssnar på Webradion??
LYSSNA på hur hockeysupportrar hejjar fram sitt lag !!

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
HV kvitterar,och Sjödda slarvar.....5-2

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
bra att hv gjorde mål..

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
sylf: med en man mer!!! jävla töntar!!

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
om Fbk vann var 10:e match så vore det tyst i Löfladan också

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
Bif_FANS: vad hjälpte det oss när inte vi vinner våra matcher

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
Hv71 räddar oss från ett stort gap till slutspelet !

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
aphac: Japp,man börjar spela när det är för sent och har ingen målvakt,har inte haft på länge.

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
aphac: Det är bara att rikta in sig på KS, efter att Boorken sparkade killarna så har det bara gått sämre o sämre!!

« · 629510 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Välimäki kan bli ligans bästa. Hägg får sin andra säsong och blev bättre och bättre förra året. Både axel och Norlander har fortfarande utvecklingspotential. Kinnvall var en poäng spruta förra året. Är både Berra och djoos skadefria ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)