Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
« Föregående · 629359 · Nästa » Till forumet
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
att dom JÄMT måste släppa in 2mål inom 30sek .. dom är tammefan helt sanslösa !
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
Bif_FANS:
"Hv dom har andra målvakten Erik Ersberg..."
Dags att lämna in en protest?
Passa då på att lämna in en motprotest, ty MIK har Sperrle i mål, och sett till antal spelade matcher är även han andramålis.
1-1 nu.
"Hv dom har andra målvakten Erik Ersberg..."
Dags att lämna in en protest?
Passa då på att lämna in en motprotest, ty MIK har Sperrle i mål, och sett till antal spelade matcher är även han andramålis.
1-1 nu.
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
Metal Guru: ähh vem orkar bry sig .. det går bara skit för oss så ..
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
brynasaren: hah mm men det känns helt omöjligt .. nu slarvar dom bara .. efter en riktigt bra inledning så viker dom som vanligt ner sej .. har blivit så van .. aja men får väl hoppas på reducering snart .. :/
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
sylf: Mmm grymt tragiskt ..känns jämt som om matchen vore över efter 1period .. så tråkigt att lyssna på ..
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
sylf: Då kanske vi gör mål då, FBK gjorde ju 2 när dom inte hängde med.
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
Bara massa styrningar och skott utanför .. de blir inge mer .. PP nu iaf ..
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
90Steen_: he he,dom får ett PP och den sitter direkt,skillnad på lag och lag.
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
90Steen_: De känns ju som dom inte ens behöver kämpa för sina mål.
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
90Steen_: Korhonen suger!! Släpper in ett par skitmål i varje match
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
sylf: Mmm börjar bli riktigt trött på "Korhonen står långt ut, Korhonen släpper in skottet lätt" ..
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
FBK | 3 - 1 | BIF
1 - 0 Mattsson '11
2 - 0 Prestberg '11
2 - 1 Lind '17
3 - 1 Frögren '18
1 - 0 Mattsson '11
2 - 0 Prestberg '11
2 - 1 Lind '17
3 - 1 Frögren '18
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
Vi vinner skotten med 8 - 7, ändå 3insläppta ..
ojojoj Korrha ..
ojojoj Korrha ..
« Föregående · 629359 · Nästa »