Final
« Föregående · 1825341 · Nästa » Till forumet
Sv: Final
Horace76c: Önerud är en tomte som tycker vi fick billiga mål, vad fick HV71 då??? Jag är helt övertygad med den avslutning vi gjorde och satte never i dem rejält så är vi i förarsätet borta i Kinnarp på lördag, tack o lov för att det är match 7, vi tog Frölunda i match 7 och vi skall vinna Guld i match 7 i Kinnarp, all press på dem och vi kommer att komma ut bättre än idag och vinna tror jag..Zaborsky sade att han kommer att avgöra i match 7...fan trot :) <3 <3 <3
+ 7
Sv: Final
honken21: En blandning av delvis dåligt målvaktsspel, oflyt och lite passivitet gör att inledningen blir ödesdiger för vår del. Vi spelar helt klart upp oss efter 0-3 och ska ha ett PP som domarna missar, och där avgörs sannolikt det hela. Istf PP och bra chans på 1-3 så gör dom 4-0 istället.
Blev ändå match av det hela till slut och det sätt som vi avslutar matchen på gör att det finns gott hopp om vinst på lördag. HV fick avsluta den här matchen med lite halvpanik i leden samtidigt som vårt självförtroende måste ha stärkts i samma grad sas.
På lördag har båda lagen lika mkt press på sig och det kan gå hur som helst.
Oavsett hur det går så har vi gjort en kanonsäsong som är klart över förväntan och mer därtill.
Blir det Rautio eller Felix i kassen?
Kan inte vara nåt lätt val för Bulan, men grundtipset blir Rautio.
Blev ändå match av det hela till slut och det sätt som vi avslutar matchen på gör att det finns gott hopp om vinst på lördag. HV fick avsluta den här matchen med lite halvpanik i leden samtidigt som vårt självförtroende måste ha stärkts i samma grad sas.
På lördag har båda lagen lika mkt press på sig och det kan gå hur som helst.
Oavsett hur det går så har vi gjort en kanonsäsong som är klart över förväntan och mer därtill.
Blir det Rautio eller Felix i kassen?
Kan inte vara nåt lätt val för Bulan, men grundtipset blir Rautio.
+ 2
Sv: Final
Brynäsgubbe:
Jag klagade på att Bertil hade "dåligt läkekört" och fick kritik men tydligen är det fri jakt på målvakter.
Jag klagade på att Bertil hade "dåligt läkekört" och fick kritik men tydligen är det fri jakt på målvakter.
+ 8
Sv: Final
Hemma igen efter matchen, slås av några saker;
-Bedrövligt spel och kladd över hela banan
-Mannberg som var extra får komma in och visa inställning 🙄
-Noll passningsspel & tanke med spelet i 57 min
-Bulan lät det rulla på fast 0-3 kom i vårat PPet
Kändes som laget trodde att nån annan skulle göra jobbet.
-Bedrövligt spel och kladd över hela banan
-Mannberg som var extra får komma in och visa inställning 🙄
-Noll passningsspel & tanke med spelet i 57 min
-Bulan lät det rulla på fast 0-3 kom i vårat PPet
Kändes som laget trodde att nån annan skulle göra jobbet.
Sv: Final
Lika mycket som Felix ska hyllas för insatsen i Måndags lika mycket ska han kritiseras idag.
Hv förlorar inte en tredje gpng i Kinnarps och vi får vara glada för en väl genomförd säsong. Tycker personligen att Frölunda var ett bättre motstånd, men vi får lida för en otroligt ojämn målvaktssida
Hv förlorar inte en tredje gpng i Kinnarps och vi får vara glada för en väl genomförd säsong. Tycker personligen att Frölunda var ett bättre motstånd, men vi får lida för en otroligt ojämn målvaktssida
+ 4
Sv: Final
Zappaholic:
Det skulle vara snyggt.
Så skulle alla andra böcker vara döda,
eftersom det är mest vi dom skriver i dom LOL
Det skulle vara snyggt.
Så skulle alla andra böcker vara döda,
eftersom det är mest vi dom skriver i dom LOL
Sv: Final
Brynäsgubbe:
Felix borde stå på lördag enligt mig. För mig kan det varit Bulan största misstag som coach att Byt ur honom ( detta med facit i hand)
Felix borde stå på lördag enligt mig. För mig kan det varit Bulan största misstag som coach att Byt ur honom ( detta med facit i hand)
+ 1
Sv: Final
Tigerhjärta: Lol jag har ju knappast varit den enda. Kan du ta ut frustrationen på någon annan? Felix släppte de facto in två enkla mål.
Sv: Final
Brynäsgubbe: Första målet kan jag köpa, men man kan väl knappast hänga Felix för andra målet? Då bör ju isåfall Gunde hängas ut för det då han tappar sin markering fullt ut. Det målet kan jag inte se hur man kan få till Felix mål.
Men det är klart, med den nivån som är här inne så förvånar mig ingenting.
Däremot är det ju en jävligt bra fråga hur Brynäs ledning kan tillåta Aftonbladet att sätta upp ett "guldrum" där de ska ta vanliga guldbilderna. Där snackar vi jinx deluxe.
Men det är klart, med den nivån som är här inne så förvånar mig ingenting.
Däremot är det ju en jävligt bra fråga hur Brynäs ledning kan tillåta Aftonbladet att sätta upp ett "guldrum" där de ska ta vanliga guldbilderna. Där snackar vi jinx deluxe.
+ 1
Sv: Final
Brynäsgubbe: Allt detta jäkla tjat! Hur mycket du än tjatar på att våra målvakter inte håller (vilket har varit det senaste 6 månaderna) så är det inget vi kan påverka! Felix och Rautio kommer fortfarande vara våra två målvakter även i den sista matchen, släpp det!!!
+ 2
Sv: Final
KulaShaker:
Ursäkta att jag går off topic, men vad skrev "karp neck" som var så provocerande? Är dom inläggen raderade?
Ursäkta att jag går off topic, men vad skrev "karp neck" som var så provocerande? Är dom inläggen raderade?
Sv: Final
KulaShaker: tror det bara är match 7? 250.000 är det tror jag eller kanske var det vi fick från match 7 i Göteborg
+ 1
Sv: Final
Krap Nek: du är mycket mer sorgligare. Du går in hit försöker provocera för din egen njutning. *Psykopat-vibbar*
Sen väljer jag inte se matchen pga av mitt hjärta skulle troligtvis koola vippen. Jag är stolt över mitt Brynäs som spelar en finalserie. Säsongen är fortfarande en dundersuccé som ingen trodde på.
Sen väljer jag inte se matchen pga av mitt hjärta skulle troligtvis koola vippen. Jag är stolt över mitt Brynäs som spelar en finalserie. Säsongen är fortfarande en dundersuccé som ingen trodde på.
+ 5
« Föregående · 1825341 · Nästa »
Visst har vi 6 hemmavinster och 5 bortavinster i slutspelet eller har jag räknat fel? Hyffsat bortafacit....