Före detta Brynäsanställd dömd i Tingsrätten!!!
« Föregående · 523016 Till forumet
Sv: Före detta Brynäsanställd dömd i Tingsrätten!!!
Bissett19: rätt åt han. vafan ska han utsätta föreningen för bara för att han själv har problem? ett råd lös dem istället....
Sv: Före detta Brynäsanställd dömd i Tingsrätten!!!
Alltså om han har konsumerat alla pengarna (240 000 som det var till Brynäs) så lär ju klubben aldrig få tillbaka pengarna, eller jo efter typ 20 år...
Sv: Före detta Brynäsanställd dömd i Tingsrätten!!!
Peja:
Han bor i villa efter vad jag vet. Där måste det finnas pengar o hämta:-)
Han bor i villa efter vad jag vet. Där måste det finnas pengar o hämta:-)
« Föregående · 523016
www.svt.se/texttv/307.html