Försäsongen så långt...
« Föregående · 108447 Till forumet
Sv: Försäsongen så långt...
claesw:
NHL är inte överdrivet sugen på spelare med trasiga knän innan de spelat en endaste match i ligan. Soling kan med andra ord bli kvar i Elitserien ett tag med litet flyt (för Brynäs).
NHL är inte överdrivet sugen på spelare med trasiga knän innan de spelat en endaste match i ligan. Soling kan med andra ord bli kvar i Elitserien ett tag med litet flyt (för Brynäs).
Sv: Försäsongen så långt...
claesw:
Jag säger så här; Soling hade tagit oss till guld redan FÖRRA säsongen om han hade haft sällskap av samma gäng som han har i år.. SÅ bra va han redan då!
Jag säger så här; Soling hade tagit oss till guld redan FÖRRA säsongen om han hade haft sällskap av samma gäng som han har i år.. SÅ bra va han redan då!
« Föregående · 108447
Eftersom inte "de gamle" verkligen inte kommit igång än, har vi dessutom ett REJÄLT sparkapital i dessa.
Min STORA oro inför säsongen är dock Solings knän, i Soling har vi en kommande storspelare (tyvärr plockas han ju av NHL redan efter denna säsong?). Om Soling får vara frisk är han den som kan leda oss till guld, SÅ bra kan han vara redan denna säsong om nu dessa förb knän håller.
Detta eventuella guld kräver också att Ram spikar igen, vilket han verkar vara inställd på...