| Lyck | ||
65selander: Beröringspunkter mellan Svinen och Brynäs är framförallt Selander på topp, och målvaktsproblem. Hallgrens okonventionella spelstil var något före sin tid. Att välja att bli hissad av fansen samtidigt som motståndarna går till anfall tyder också på dåligt omdöme, och bestraffades naturligvis omgående med mål i arslet. | ||
Hallå Keb!
Trevligt att laget äntligen gått på is igen.
Hoppas innerligt att nye tränaren Niklas Czarnecki får ihop laget på bästa sätt och får alla spelare att dra åt samma håll, vilket jag är övertygad om att så kommer fallet bli.
Det som måste förbättras från förra säsongen är framför allt att inte släppa in tidiga baklängesmål som dom gjorde i fjol.
I stort sett varenda match släppte Brynäs in ett eller två snabba mål. Och det håller bara inte på den här nivån.
En sista sak: Dom nya hjälmarna gillar jag skarpt. Men jag hade hellre sett att dom var svart/röda istället för svart/gula.
Ha det bra!
Erik
Precis det du säger:
Att Dixon sannolikt kommer att lyckas bättre i ES än vad Vesce hade gjort, om han nu tagit eller fått chansen.
Att Vesce istället valde Finland efter Rögle kanske tyder på nån sorts självinsikt. Vad vet jag, det är ju bara en teori jag har så god som nån annan.
Egentligen begriper jag inte vad Vesce har med debatten att göra eftersom den ursprungliga frågan vad gäller honom var jämförelsen jag gjorde med Thoresen, och inte Dixon.
Hade det handlat om Thoresen kontra Dixon så vore Thoresen fortfarande mitt val alla dar i veckan.