1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 777668 inlägg · 7967 ämnen

A proposito de nada

Sv: A proposito de nada
65selander: Näe, Huge rattar ju buss och jag vet inte hur man tar tempen!

sylf: Var det inte några år sedan vi hade ett gäng som gick sönder på blötmyren. Om man blir chefskirurg lätt i Gävle, varför är inte du och Huge det? :-))

Tikinmyheart: Han kanske är skolad på Gävle sjukhus, där räcker det med att man kan ta tempen på nån så blir man chefshjärnkirurg!

tjugo8: Läkaren TIK hade förut jobbar som överläkare på kirurgen. En högst kompetent läkare som i sitt yrke är omtyckt och noggrann.

Hur vet jag det? Har jobbat på samma arbetsplats som honom i 32 år. Har svårt att tänka mig att J. Carlsson skulle vara orsak till alla skador.

tjugo8: Ber om ursäkt att jag blandat ihop ditt nick.

Poffa:

Eller Ajon....:)

Poffa: 08 som 08 :)

Tikinmyheart: Du blandar ihop tjugo8 med ante08.

Tikinmyheart:

Har nog aldrig skrivit i någon annan gästbok än Brynäs

Tycker frågan är högst relevant och rimligtvis borde klubbläkaren vara den som har det övergripande ansvaret för spelarnas fysik, med hjälp av naprapat, fystränare etc...

Men annars är det väl dags o kicka fystränaren då...?

tjugo8: Du är då på varenda gästbok och slänger ur dig spydigheter. Det har aldrig varit fel på ngn Timrå läkare, däremot kan man ifrågasätta fystränaren.

Tikinmyheart:

Nöjda med nya läkaren?

Gusten: Då har vi ett problem Gusten. Alla i laget har nämligen gjort mål i ES:) Då får vi isåfall låna in spelaare från Ånge, Kovland eller Sundsvall hockey om det målet ska uppnås.

PS. Varning för filmningar i morgon. Vi har som bekant haft Peter Stormare på besök i E-on.

Tikinmyheart: Det luktar timråseger som fan. Släng in 2 femmor med spelare som aldrig gjort ett ES-mål och ni har garanterat med er 3 poäng och 10 puckar ut i omklädningsrummet.