1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 774632 inlägg · 7967 ämnen

A proposito de nada

Sv: A proposito de nada
Neeeeeeeeeeeeej...Vad är det bäckis säger??? Han hejar på Arsenal?? Tror jag mår illa nu....

Hörru du/ni som fortfarande har tomte f-n hos er släpp han fri, jag orkar inte vänta längre

70 Rodrigues: Fick just biljetter till TIK-BIF på onsdag, ngt nice:)
Väl mött i EON Arena!

65selander: Snö är så förbannat överskattat :-)

God Jul allihopa :)

bah, 65selander:
en vit jul innebär någonting heeeelt annat!

Till er alla från bara mig ;-)

WarhawK: .. . . ,|,
. . . .-*-
. . . .'/'\`
.. . ./`'o\
.. ../#,o'`\
. .o/`"#,`\o
. ./`o``"#,\
..o/#,`'o'`\o
../o`"#,`',o\
.o`-._`"#_.-'o
. . . ._|"|_
.. . .\=%=/
.. . . ..""".. .
God Jul alla Brynäsare runt om i Sveriges avlånga land!!

* * . . + + . . * * . . + + . . * * . . + + . . * * . . + + . . * * . . + + . . * * . . + + . . * * . . + + . . * * . . + + . . * * . . + + . . * * . . + + . . * * . . + + . . * * . . + + . . * * . . + + . . * * . . + + . . * * . . + + . . God Jul Och Gott Nytt År till alla tomtar här på HS! * * . . + + . . * * . . + + . . * * . . + + . . * * . . + + . . * * . . + + . . * * . . + + . . * * . . + + . . * * . . + + . . * * . . + + . . * * . . + + . . * * . . + + . . * * . . + + . . * * . . + + . . * * . . + + . . * * . . + + . .

God Jul Brynäsare!

Bissett19:

Många kulor i den granen =)

God jul på er brynäsare!

God Jul alla Brynäsare,o ni andra oxå förresten.

God Jul alla Brynäsare!

Paddan: Jo, Just ja, har för mig det jag med.

God natt& God Jul på Er alla Brynäsare!

God Jul till alla som förtjänar det. Till er andra: Fuck you, fuck you very much...

GOD JUL PÅ ER ALLA BRYNÄSARE!

wap.hockeysnack.com
Paddan kör inte så avancerat här kör vi med Caol ila, sista flaskan köpte jag

lillovechkin: Gusten Törnqvist räknas väl redan som något av tredjemålvakt i FBK, om jag minns rätt... eller blev det inget av med den dealen?

21olsson: Nej, In med Gusten Törnqvist som Backup till Sperrle nästa år!.

65selander: Men, Laphroaigs 18-åriga svenska Cask Strength specialbuteljering kommer ju inte ut förrän i mars nästa år. Så tills vidare får det duga med en Quarter Cask.

wap.hockeysnack.com
Bingolotto och 18-årig flaska torvdricka är aldrig fel

korhonen kunde komma till Brynäs istället tycker ja:) kristan ut korhonen in nästa år:)

Sista gången jag kan vara inne på HS innan Julafton så jag får passa på nu istället!
God Jul på er alla!

Tommy: det är omöjligt.. man lver hockey..

God jul på dig med..Ja alla andra med förresten.

God Jul på er alla Brynäsare. Eller alla hockeysnackare förresten. Nu ska jag försöka att tänka på annat än hockey ett par dar...hur fan nu det ska gå :-)

Bissett19:

Verkar som om Korhonen är på väg till Malmö !!

Se länk!

Bissett19:

GOD JUL till alla hockeysnackare!!!!

65selander: Jorå nu är Mr Fågelsång back on the earth igen,han o de andra snubbarna drog ett par extra varv  runt jorden o väntade in lite bättre väderförhhållanden i Kalifornien.

wap.hockeysnack.com
Bumpar upp rätt tråd. Ni som har TV, hur går det för Mr Space? Fick sms om att 2332 låg nära till eller ett extra varv runt Tellus. Skamligt att det tar längre tid upp till Kiruna i dags timme än för honom att glassa runt...

wap.hockeysnack.com
Tänker på omröstningen som finns i AB ang populäraste tränarna. Enl dom så hade ca 10 563 röstat på webben sent i natt och våran Boork fick 18,6% och nr 2 var Bäckman på 12,9. Finns ju ingen substans i det hela men anmärkningsvärt är att GP fick 0,8 vilket är överlägset sämst. LHC säge att ingenting har disskuterats ang GP men som 3:e statsmakten låter drevet gå nu så tror jag att GP ryker efter 27:e om det blir en förlust till.

wap.hockeysnack.com
Vet inte om ni har läst det men Sandlin åkte visst på en infarkt i måndags men är visst på benen men blir sjukskriven några veckor samt att han får knapra på lite piller. Krya på dig Professorn.

65selander: Äh, de har infört Tumrestriktioner i föreningen. Det kommer hädanefter bara att gå att ha en Tummen, och han kör ju åt de där tokarna i Sollefteågänget.

65selander: De tror givetvis att DU är tomten... ;)

wap.hockeysnack.com
Bissett: Ryggan är med men ligger på hyllan ännu. Här vankas det renskav och pilsner. Man är bra sugen och anordna godisregn i annan vagn... Illbattarna ler i mjugg, dom är säkert ute efter mig. Tror jag slipper dom om någon timme (förhoppningsvis(

65selander: Äääh Patrik,du har väl ryggsäcken med dej,den brukar ju innehålla godsaker.sup in Julen vetja,efter några glas så har du skärmat av dem(battarna) jag lovar;)

wap.hockeysnack.com
Paddan: Sådan tur har jag inte. Har ni ont om cash eftersom Tummen får sparken? Tycker själv att det är bra många fler som har fått kicken denna säsong samma tid än förra säsongen i ES.

65selander: Typiskt att Brynäsrookisarna och Molin skulle ha julfest på just det tåget som du åker med. Släng ut de bara, vetja...

wap.hockeysnack.com
Småjävlarna har tagit över restaurangvagnen, halmeterhöga skrikandes och gråtande lever dom rövare. Snart talar jag om Tomten inte finns. Jefla ungsjävlar

Bissett19:

Hoppas verkligen det!!

Han har ju en speciell plats i alla MoDoiters hjärta!

Så är det bara hoppas att Sandlin repar på sej.

Så verkar det vara timeout i våran bok:)

Brynäs IF
rackham404
Gusten404
Falken404
96 Artisten404
65selander Läser inläggen hos MoDo Hockey

70 Rodrigues: Och då hamnar Karhu bakom Stana.. vilket inte passar honom särskilt väl, han har ju vart i den positionen tidigare

Bissett19: Tack Gunnar Svensson! :)

Så var det Molinsyndrom på Bäckis i går.......

Se länk.

Rykte: Markus Korhonen (G) Lukko to Malmö

Inte känns översta rubriken i Nyheter (just nu) vidare aktuell?!

yhmpfff varför jag mörkade Brynäs är för att ni skall slippa se den säkraste kandidaten till "Mr LPT: 1"

Lite rättelser: Jobbet på går tills fredag 1500. skit samma.

FBK är ett svårt lag att rubba och vi kan inte som Brynäsare tro att vi skall hålla hela serien som  som Putte lock sa... "Lucka"

Förvrigt så är jag intresserad över hur länge man kan ligga på 6:e plats....

RkTeamGPWTLGF:GATPOTWOTL
1 HV 71 31 17 6 8 103 : 83 59 2 1
2 MODO Hockey 31 16 7 8 96 : 73 57 2 2
3 Färjestads BK 32 14 9 9 104 : 87 54 3 2
4 Timrå IK 32 15 5 12 82 : 85 52 2 1
5 Linköpings HC 31 12 8 11 84 : 81 46 2 2
6 Brynäs IF 31 9 14 8 87 : 84 45 4 2
7 Luleå HF 31 12 6 13 93 : 90 44 2 1
8 Skellefteå AIK 31 11 8 12 81 : 92 43 2 2
9 Frölunda HC 31 11 6 14 85 : 88 40 1 0
10 Mora IK 31 11 4 16 83 : 96 37 0 2
11 Djurgårdens IF 31 8 9 14 84 : 90 35 2 1
12 IF Malmö Redhawks 31 5 10 16 62 : 95 25 0 6

Bissett19: Vet inte vad som har hänt eller skett... Det jag vet är FBK är ett lag på toppen. Finns värre topplag som har det sämre HV vore ett bottenlag från Hackås...

Nu blir det hemresa och tvätt innan man kliver över till nonstopjobb tills 1500 när man tajmar ut innan man beger sig till tåget mot Kiruna.

Lovar att mindre än halva serien är kvar och vi kommer aldrig orka kryssa lika mycket till. Det är bara segrar som räknas: _)

« · 805409 · »