1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 775355 inlägg · 7967 ämnen

A proposito de nada

Sv: A proposito de nada
65selander: Så jävla fet är du inte, men visst du får pluspoäng för promillen ;)

Gusten: Med min nuna så är det svårt att passera med ett kamera objektiv.
Skall söka till Mr Fetto 2008

65selander: Magasinet innehåll många godbitar. Många HS-kändisar på bild, du höll dig framme som vanligt. Men min personliga favvo var bilden på gosefisen Bissett19 ;)

65selander:

Har inte sett bilden ännu, men jag vet att ursprungsidén var en bild med Fru Boork gläntandes på frysboxen med kommentaren
"Vad har du i frysboxen i dag då, Leif?"

Tror att den idén avstyrdes av integritetsskäl... = )
Ja, det finns väl fler än undertecknad som är blyg och försynt...

Ankan

Gusten: Fick hem magasinet idag och nu fick man se Boorkens frysbox i bild. Humor på hög nivå iaf.

arnio: Halsfluss tar ca en vecka att bli av med om man får hjälp på en gång.
Som sagt var han skulle ha stannat hemma.

Bissett19: Fan inte bra, nu kanske han missar den viktiga matchen mot Djurgården..

Bäckis hemskickad till Gävle,diagnosen Halsfluss,allt enligt Svt.

Paddan: Tur att du hjälper mig eftersom jag är totalt kass att skriva som vanligt.  :-)

65selander: För er andra som inte kan läsa mellan raderna så låter selander hälsa att det ska stå "så verkar det som att han säljer svartsprit idag mot ryssarna."

Gusten: För att inte genomsyra andra trådar med Bäckströms vilande eller inte så verkar det som han idag mot Ryssarna. Var redan krasslig mot Tjeckerna enl Aftonbladet.

Nej du Bäckis du skulle ha stannat hemma.

så är Anja GRYM, Guld igen.

4th Line:
29. JÖNSSON, Kenny 16. LINDGREN, Fredrik
9. MÅRTENSSON, Tony 19. BÄCKSTRÖM, Nicklas 33. EMWALL, Fredrik

Peja: Ja jag tycker med att han borde ges chansen. Han har ju även visat i J20 att han kan göra en del mål så han kan säkert hävda sig i offensiven med. Fast det är ju hans tyngd och fysiska spel man efterlyser mes I nuläget.

GävleLasse: ÄNTLIGEN. Den killen borde få chansen, tycker överlag att backparet med Ellebo och Götz är jäkligt bra.

Jag var upp på kansliet en repa och passade på att kolla lite på träningen. Till min glädje så kunde jag konstatera att de gett Gustav Ellebo chansen. Hans 100+ kg är precis vad Brynäs har saknat. Vi får se om han endast är vikarie i Lavins frånvaro eller om han ges chansen längre fram.

Min användare fyller ett år imorgon :) Hipp Hipp Hurra!!! :)

Känner att det vore gôtt om man kunde ha bytt namn här på HS!.
lillovechkin, snyggt?. -I helvete!!;)

Arbogas 14-åriga målvakt Joakim Gustafsson storspelar mot Sundsvall hittils 34 av 36 räddningar vilket ger han en räddningsprocent på 94,4%

Där har Thelin ett namn för J18 nästa säsong.

antal mål spelade minuter minuter/mål
Johannes Salmonsson 7 322min 46
Mathias Månsson 13 730min 56
Mikael Lind 11 622min 56
Nicholas Angell 13 819min 63
Jiri Bicek 6 401min 66
Daniel Hermansson 8 558min 69
Nicklas Bäckström 11 803min 73
Daniel Widing 2 178min 89
Björn Danielsson 7 665min 95
Mads Hansen 8 784min 98
Jonas Almtorp 4 421min 105
Lars-Erik Spets 3 337min 112
Peter Nolander 7 797min 113
Andreas Dackell 7 884min 126
Ove Molin 5 679min 135
Sebastian Karlsson 3 411min 137
Tommy Sjödin 6 1,138min 189
Daniel Johansson 4 987min 246
Jörgen Sundqvist 3 834min 278
Antti Hulkkonen 1 287min 287
Rodigo Lavins 0 524min
Janne Hautonen 0 52min
Erik Belin 0 0min 3sek
Richard Gynge 0 0min 49sek
Jonathan Carlsson 0 11min 2sek
Daniel Ström 0 61min
Linus Morin 0 66min
Johan Alcén 0 107min

arnio: "Go Tigers Go Go Go.....!"

*HYYSSCH!*

"Det var en liten dröm Bara"

Yeah right... Jag tycker att inlägget speglar din koll ;)

GävleLasse: Det var en liten dröm Bara.

Go Tigers Go Go Go.....!

arnio: "Om vi vill följa Brynästraditionen så kanske vi ska värva en Bissett kopia i stället. Tänk er Bäckis med Bissett i PP -Pang Bom"

Transferfönstret har stängt för säsongen. Bäckis befaras att försvinna till Washington Caps efter den här säsongen....

Bif_FANS: här är några justa Bifbilder. Mest från 99

Om vi vill följa Brynästraditionen så kanske vi ska värva en Bissett kopia i stället. Tänk er Bäckis med Bissett i PP -Pang Bom..

Nån som vet någon bra sida med mycket BIf Bilder?

arnio: ja de håller jag med om:D typ en ledin/wernblom ;)

En Magnuswernblomtyp skulle sitta fint i PP. Bara att dumpa in pucken mot mål så står han där och trycker in pucken i mål.
Visst är det kul med snygga mål men de skulle verkligen behöva komma oftare än de gör i dagsläget.
Hoppas att vi kan nåta in nåt giftigt under uppehållet coh förhoppningsvis så är ju Lind snart tillbaka.

GävleLasse: Ja, jag håller med dig om att dom tar för lite avslut. Blir det inga skott på mål så kan det fan inte bli en målchans heller.
Jag tycker brynäs skjuter på tok för lite skott. Det verkar som om allt ska vara så snyggt. Men det är ju in med pucken i mål som gäller. Hur den hämnar där är det ingen som bryr sig om...

Huge: "Helt Ok facit annars, men svårt att säga vad ineffektiviteten beror på: alltför mkt hängslen och livrem i spelet, eller bara tillfälligheter?
Lite av båda, skulle jag tro. Boorken förordar nog lite säkrare spel framför alltför mkt chanshockey, trots att vi har spelare för en aning mer offensivt spel. Kan ju vara lite taktik inför slutspelet: säkert spel gör att både vi själva vet att vi är svårslagna."

Det som felar är att Brynäs tar på tok för några avslut. Chanserna vaskas fram men man väljer ideligen att passa istälet för att skjuta när lägena kommer. När man väl skjuter så missar man mål allt för ofta. En annn sak som är väldigt signifikativt för våra backar är att de inte skjuter direkt utan tittar upp och letar passningsalternativ. Detta gör att försvarande spelare kommer i position och kan blockera skotten...

Annars får man säga att 2-2 var ett bra resultat nere i Götet. En klart godkänd match tycker jag.

Nu går jag åh knyter mig..

Godnatt alla hockeykunniga, .. Godnatt Chris Härenstam;)

Dream Team: Okej, då vet jag:). Jag har några år på mig iaf;).
Men skulle behöva byta nickname också.
Känns inte så passande att heta lillovechkin om 20 år;D

lillovechkin: Det krävs 2001 inlägg för att du ska bli legend. Hälften kvar alltså. Bara att kämpa vidare.. ;-)

Är det vid 1000:e inlägget man går över till status legend?:P

Tyckte det var lika bra att trycka på Hockeysnacks stora reset-knapp, efter att ni börjat spekulera i mitt sexliv, istället för Maskens.

GävleLasse: Var i Dalarna i morse.läste Falu Kuriren. Ny tränare i Leksand: Leif Boork, nästa säsong, visst enbart tidningsskriverier, men karln börjar bli gammal,orkar inte med hotellivet, och resorna fram och tillbaka, Sollerön- Gävle, Gävle Sollerön.

21olsson: Citat: "Eventuellt nya lag i Elitserien ersätter de gamla i spelprogrammet.´"

21olsson: Om man läser allt förstår man:

Programmet kommer att kompletteras med arenor. Eventuellt nya lag i Elitserien ersätter de gamla i spelprogrammet.

Hur kan dom gjort spelshema för nästa säsong när dom inte vet vilka som kommer få kvala å vilka som kommr tillbaka från kvalserien????

SE LÄNK!!!

xal:

exakt

mattias - 74: "Smidigt" brukar vara detsamma som "självförvållat", iaf om det är fråga om häradsbetäckning.

xal:

Jo om honom är det synd. Inte direkt smidigt som man säger så!

mattias - 74: Det är väl knappast synd om någon som får ligga så mycket?

xal:

Haha tänk vad kul ni kan ha åt våran stackars masken.

Det märks att inte Boorken placerat nån i fysboxen eller att ni inte spelar match :-)

sylf:

Eller stadgad?

Metal Guru: 23 bast och slutat knulla runt??!! Hare krishna ? Nunna? Jehova?

Gusten:

ASG!

Nä, jag vill ju inte bli avstängd härifrån, vill ju få chansen att vistas här även när vi möts i SM-finalen :)

claesw: It takes one to know one, säger de som vet.

Go-Go-Gidde? Naaaaw...

xal:
Tack för den!

« · 832965 · »