Gusten:
Ber om ursäkt. Han har nu fått sin tröja med de långa armarna, ligger nu ned på golvet, och ska inte besvära er mer.
Det ligger en knepig pryl i svärtad metall här, mekanisk på nåt vis. Är det er, eller hör den ihop med patienten?
Bästa hälsningar/Vårdarjouren
kvällens begivnhet efter den iskalla Portellon så var det matchen mellan FBK och HV var enl mitt tycke en underhållande match. ca 48h till stormen ökar i GB igen. Tror på 2-4 på torsdag tyvärr. Frölundas 1:a kör slut på våra.
Jompe: Boorken till HL idag:
"- Ove, som normalt är en av våra pålitligaste spelare, visade trötthetssymptom mot MODO, så jag tror att vilan gjorde honom gott, förklarar Boorken. "
Låter som om Ove får förtroende imorrn igen,eller?
GävleLasse:
Boork ÄR inkonsekvent.
Han kanske tänker bli domare i sitt nästa liv?
Dålig moral innebär för mig att man slutar kämpa och börjar hänga med huvudet, s.k gamnacke.
Några sådana tendenser har vi väl inte kunnat spåra i någon större utsträckning i de matcher vi talar om. Tvärtom, så är det väl snarare så att moralen är det som gjort att vi i stället lyckats vända många av matcherna och några även till vinst.
Tycker du själv är inne på vad det ofta handlar om ("Aaah, vad skönt, nu leder vi"): Övermod i vissa lägen, kombinerat med slarv och brist på ödmjukhet.