bättre kontakt med proffsen!
73081 · Nästa » Till forumet
bättre kontakt med proffsen!
jag fattar inte att det är så många brynäsare som väljer andra lag när dom kommer hem ifrån proffslivet!!! i nhl kan jag bara komma på att det är tord lundström, inge hammarström och micke lindholm som har valt att komma hem........tänk alla spelare vi kunnat se i brynäs dressen!
dom har säkert noll kontakt med westlund, wallin, samuelsson och modin!!!! skulle inte förvåna mig att westlund hamnar i annat elitserie lag.....frölunda kanske? dom brukar ju vara duktig att ta gamla brynäsare! blir det så ska jag spy över sport komitten
tycker ni inte att dom skulle ha bättre kontakt med alla brynäs proffs!!! så dom kan komma till brynäs och gävle! för det ju här dom hör hemma!
dom har säkert noll kontakt med westlund, wallin, samuelsson och modin!!!! skulle inte förvåna mig att westlund hamnar i annat elitserie lag.....frölunda kanske? dom brukar ju vara duktig att ta gamla brynäsare! blir det så ska jag spy över sport komitten
tycker ni inte att dom skulle ha bättre kontakt med alla brynäs proffs!!! så dom kan komma till brynäs och gävle! för det ju här dom hör hemma!
Pengar, tror jag är ett bättre svar än kommunikation. Äckelmalmö, till exempel, har haft alldeles för gott om den varan. Kul att se att de ska punga ut med en så där 13-18 mille staten...