Brynäs IF-Luleå HF
« Föregående · 346884 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Bright: Visst har han gått framåt. Björn Danielsson är en annan kandidat till årets fd flopp som skärpt till sig. :)
Lilljanne: Hallå, gamle man ;-)) Jag trodde 1500-klubben riktade sig i första hand till företag. Hur hittade Du det erbjudandet?
1500-klubben är alltså inte lika med lite småhångel på toalett 2A på flyget till Sundsvall?
1500-klubben är alltså inte lika med lite småhångel på toalett 2A på flyget till Sundsvall?
Ford Prefect: Tänk om alla vore som Björne!
Läsa SpS och se att han är kraftigt ifrågasatt och sedan skärpa till sig rejält!
Kan ingen ge Anger länken eller hemnumret till Rodrigues :-))
Läsa SpS och se att han är kraftigt ifrågasatt och sedan skärpa till sig rejält!
Kan ingen ge Anger länken eller hemnumret till Rodrigues :-))
Ford Prefect: Synd bara att några, typ Anger, gått tillbaka sen ifjol. Verkar inte gå att få hela laget på topp, vilket skulle behövas.
65Selander: Vi ger honom Rodrigues :-)) En helg med honom och han kommer att kämpa tills tuppkammen ramlar av.
sylf: Haha jag säg det. Jag jobbade hårt som f*n för att hinna gå ikväll men det blev tyvärr inte så.
1-0 är ett gångbart resultat när de här lagen möts. Det blir nog inga fler mål.
MoDo-Leksand 1-1 va härligt ocj Linköping 1-0 mot Malmö,kan inte Hv71 ta o trycka in en eller två puckar oxå
Hur mkt folk var det i gavleriken idag? och vet ngn hur stor brynäsklacken är ikväll=?
70 Rodrigues: En till som var populär före serien!
Håll detta nu, inget spel alá Italiensk fotboll för hundan!
Håll detta nu, inget spel alá Italiensk fotboll för hundan!
Prosten: om det håller så är det tunga pinnar och inte minst för det psykiska
Prosten: Precis. Nu ser det dessutom som om vi får de andra resultaten vår väg också.
sylf: Nu vill jag att dom fortsätter att spela framåt, gud nåde om dom börjar backa hem!!!
Prosten: Viktiga är bara förnamnet,seger även på torsdag så ser det jävligt bra ut.
2-1 nu.FAN !!!!!!!
2-1 nu.FAN !!!!!!!
sylf: Tellström är då otacksam, är detta tacken för sina matcher i Brynäströjan
70 Rodrigues: Jag tycker synd om Korhonen som nästan aldrig får hålla nollan, trots storspel.
70 Rodrigues: Hur många matcher dom senaste två åren har försvarstabbar avgjort till motståndarlagets fördel? Är det förbjudet att spela säkert i egen zon?
WarhawK: Jo snabbast är nog Text Tv med resultat..orkar inte lyssna på Webradion heller längre...Bättre att störa grannarna med lite Hårdrock (Tattarna ovanför)
Jompe: Håller detta i sig så skuttar man iväg på lätta ben till matchen på torsdag :-)
RavenLord:
hehe oki . Har canal + på i bakgrunden för webradion funkar inte i netscape för mig
hehe oki . Har canal + på i bakgrunden för webradion funkar inte i netscape för mig
Lilljanne: Ett helt jävla gäng med matcher! Säkert är helt ok men inte fippel vilket har varit Brynäs melodi ett antal ggr.
70 Rodrigues: Vinner Brynäs en match så är det nästan alltid med uddamålet. Förlusterna däremot är ofta med stora siffror. Inte undra på att målskillnaden inte är så snygg...
« Föregående · 346884 · Nästa »
Precis . Nu till det svåra , försöka få brynäs inse det :->