Brynäs Mora
« Föregående · 760791 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs Mora
sylf: Sunken som slarvar,Almtorp var tvungen att haka.
Säger det igen,nu hänger Brendl den,gick ju bra sist:)
Säger det igen,nu hänger Brendl den,gick ju bra sist:)
lillovechkin: "Man vinner inga matcher i utvisningsbåset"
Jo kanske,Spets mål var ju shorthanded.
Jo kanske,Spets mål var ju shorthanded.
Bissett19: Spets är den som leder lagets interna skottstatistik också på hela två skott varav ett i mål.
Brendl har hittills inte fått något på mål ännu, peppar, peppar
Bissett19: Ja, Det såg jag:D.
Det var lika som i Tre kronor förra året Karjala Cup om jag inte minns fel , dom gjorde nästan alla mål i SH.
Mika Hannula var den vassaste av dom alla då:P
Det var lika som i Tre kronor förra året Karjala Cup om jag inte minns fel , dom gjorde nästan alla mål i SH.
Mika Hannula var den vassaste av dom alla då:P
Jahapp .. 1 - 1 i paus mot Mora är väl ändå godkänt ;P Nu ska överkörningen starta ;) hehe bara Brendl drar ner på finliret;P
65selander: Fick man se målen från våran match på Canal plus,var tvungen att läsa gonattsaga för grabben,det blev Brynäsboken idag igen:))
Bissett19: Enl folk på plats har matchen EN (1) dålig aktör som förstör all underhållning och försök till ishockey.Rönnmark!!!!
sylf: Den jag pratade med sa att det såg stirrigt okoncentrerat ut,o Mora kändes tyngre.
65selander: Öh... lovar att jag är nykter
(J odo mvevade målet. Det var riktigt snyggt)
sylf: Bäckström mot byket, börjar redan oro mig för nästa säsong när han blir proffs.
sylf: Känns som vi bör hänga en snart, annars dyker Brendl upp som gubben i lådan och petar in den.
rafalski: Klar vi oss ikväll också med ett bortdömt mål från motståndarna?
Videokoll nu...
Bissett19: Typiskt skitmål, det gäller att sätta chanserna. Nu kommer det att bli tufft.
« Föregående · 760791 · Nästa »