Conny Silfverberg
71206 · Nästa » Till forumet
Sv: Conny Silfverberg
Klart jag minns Conny även om jag bara var 4-5 år under den säsongen du pratar om. Jag var allt som oftast Silfverberg hemma på garageuppfarten när vi lirade tvåmål. Han vann väl skytteligan -81 eller nåt sånt har jag för mig.
Conny Silfverberg
Är det någon som minns denne vindsnabbe och tekniske forward? Gjorde stort intryck på mig som sjuåring under SM-finalerna 1979-80.