Greg Parks hyllningsforum
108533 · Nästa » Till forumet
Sv: Greg Parks hyllningsforum
KentaK: Nej, Greg Parks har aldrig spelat i Rögle. Du tänker nog på Greg Brown. ;-)
Men i Brynäs har han spelat, så gå dit och skriv. Svensk hockey förlorar en stor liten spelare... :-(
Men i Brynäs har han spelat, så gå dit och skriv. Svensk hockey förlorar en stor liten spelare... :-(
Sv: Greg Parks hyllningsforum
gripen66: Jag har säkert fått för mig detta, men spelade inte Parks en sväng i Rögle också?? En vild gissning bara..
Greg Parks hyllningsforum
Ni känner kanske till att Greg Parks bryter sitt kontrakt med Björklöven pga familjeskäl - alltså hans dotters cancer.
Föreslår att alla ni brynäsare förenar er med oss Leksingar och Björklövare och skriver en hälsning till Greg på det forum som Löven satt upp (address i länktipset)
Vi, ni och Löven är de tre klubbar han spelat för här i landet (rätta mig om jag har fel) så det vore en god gärning.
Föreslår att alla ni brynäsare förenar er med oss Leksingar och Björklövare och skriver en hälsning till Greg på det forum som Löven satt upp (address i länktipset)
Vi, ni och Löven är de tre klubbar han spelat för här i landet (rätta mig om jag har fel) så det vore en god gärning.
Länkar:
http://parks.bjorkloven.com
http://parks.bjorkloven.com
Någon annan som förundras och imponeras av www.swehockey.se´s nya statistikdatabas, det finns ju verkligen ALLT!!