Gunnar Persson?????
En av mina förhoppningar när han tog över var just att han skulle våga ge junisarna chansen, just för att han funnits i föreningen så länge och sett dem växa. Tycker inte alls att han levt upp till det.
Å andra sidan är allt annat än GP en utopi just nu. Vi har inte råd att skaffa en annan coach eftersom Anger ska ha betalt för vad det nu är han gör. ;)
Skulle inte du upp till Gävle ??
Men, just det där MEN. Obotlig optimist som man är. Om (Men o om) nu Soling, Anger, Molin, Kyrö och dom andra stjärnorna tänder till och lyckas med det dom bör prestera så kan det blir bra. Ca halva serien kvar och den är ovissare än på länge runt strecken. Inte bara vi Brynäsare som sitter som på nålar, om det nu är någon tröst.
Men jag håller med! Fast jag har ju aldrig förstått Angers styrka. :))
Rodrigues: Jag är mindre överygad än Du att problemen skulle försvinna om GP gick. Det grundläggande problemet är att vi har en överlag svag trupp, med ett par nyckelspelare som så här långt presterat långt under vad de borde prestera och som inte verkar särskilt bekymrade över det. Jag hade gärna sett honom mer på G i båset. Men de stora problemen är för det första att vi inte har pengar till en annan tränare, för det andra att det är osäkert hur mycket positiv skillnad ett tränarbyte hade inneburit, och för det tredje att vi har, faktiskt, spelat bättre än mångas tips så här långt.
Jag skulle vilja att GP tuffar till sig mot Anger och Soling. Han borde skicka Anger till Almtuna så att han får tillbaka målkänslan. Han borde också ge lille-Daniel, Rönnkan och Karlsson mer istid.
4-1 är det minsta jag nöjer mig med.
FULL FART FRAMÅT BRYNÄS!
Ajdå, nu användes det där ordet igen...
Ducka Brynäs! ;)
"som Gunnar sa, lite tattarhockey"
www.brynas.se
Såklart det mesta som GD skrev för någon vecka sedan var sant...
För om allt vore frid och fröjd skulle ju GP behöva lämna...
Blir intressant och se hur Sunlöf formerar tränarstaben, att han inte dansar för mkt efter TJ:s pipa....
Ruggigt inkonsekvent om det åter bara ska vara två tränare...
10/11 3 tränare
11/12 "vi borde ha haft 3 tränare"
12/13 3 tränare
13/14 ??? "vi ska ändå inte ha 3 tränare" ???
tjugo8:
• Vad ska du göra nu då?
– Jag vet faktiskt inte alls. Det var tråkigt att det skulle sluta så pass tidigt. Det har varit tufft med allting tycker jag.
Vänta nu? Allt var ju frid och fröjd? Låter ju inte som det var ett ömsesidigt beslut att Persson fick gå som Sundlöv ville göra sken av. Michael Bagdad Bob Sundlöv levererar igen...
Enligt hörsägen ville GP anpassa spelet efter de nya förutsättningen men TJ körde på med skygglapparna på utan ett uns av den lyhördhet som tränare måste ha.
Klart man hoppas att TJ lärt sig en läxa och kommer ut som en bättre tränare men jag tvivlar tyvärr.