HV 71-Brynäs IF
« Föregående · 292411 · Nästa » Till forumet
Sv: HV 71-Brynäs IF
Lilljanne: Hej hopp alla....då var man tilbaka. Någon som har adressen till hockey live??
lindberg: Jasså..trodde det var box 1745, Stockholm...därför jag inte fick det att fungera...=)
lindberg: Mmm, såg det. Men sa dom inget om det på håkkylajv eller radiosporten? Det kanske inte var så illa mao?
Enligt rapport från rinken så var det en jämn andra period. Men vad hjälper de när det står 1-0
Brynäs är såklart enda laget ikväll som inte gjort mål än. Å andra sidan har vi inte släppt in så många heller. *ta i trä*
Hong Kong: Mitt fel. Jag skulle självklart inte skriva sådär. Ni får skylla på mig... *suck*
lindberg: "Knappt nämnt"?
Njaa...
L-G Jansson öser beröm över oss och 14-19 i skott i andra låer ju inte helt pjåkigt..
Njaa...
L-G Jansson öser beröm över oss och 14-19 i skott i andra låer ju inte helt pjåkigt..
Hong Kong: 3:e har börjat för länge sedan,och allt dom hunnit med är att släppa in ett till.Glöm att dom vänder.
FAN !! så fort dom får en chans att komma in i matchen så bränner dom den.Anger friläge nyss.
Hong Kong: Det var inte mycket du fick se i MästarCupen under lördagen. He he...
Hong Kong trodde att det var vardagstid även under lördagen i Norrtälje.
Hong Kong trodde att det var vardagstid även under lördagen i Norrtälje.
Hong Kong: Jag är NÄSTAN övertygad om att det kommer att stå 0 - ? när den slutar också.
Lilljanne: Domaren verkar dum i huvet,blåser av för 6 man på isen.När Brynäs tagit ut målvakten !!! vilken jävla idiot.
0-2 mot ett lag som har 10-15 milj mer att handla spelare för måste vara godkänt. Tråkigt att dom nollade ljushuvet.
« Föregående · 292411 · Nästa »