Imorron smäller det!!!!
118742 · Nästa » Till forumet
Sv: Imorron smäller det!!!!
KentaK: Nu ;-)
I år försöker vi köra ut inför matchen runt klockan 17.00 dagen före match (blev 16.30 idag).
I år försöker vi köra ut inför matchen runt klockan 17.00 dagen före match (blev 16.30 idag).
Sv: Imorron smäller det!!!!
Nu har jag bara en fråga till..
När kommer "Inför: Leksand-Brynäs-länken" att ploppa upp på brynas.se??
När kommer "Inför: Leksand-Brynäs-länken" att ploppa upp på brynas.se??
Imorron smäller det!!!!
Är det bara jag som börjar känna fjärilarna fladdra i magtrakten?
Micke beskrev känslan av förväntan/förhoppning kanon häromdan..
Själv ligger mina förhoppningar på att se en rolig match, och framförallt se hur mycket Adam Andersson har växt i sommar.. Tror personligen att han blir utropstecknet nummer 1!!!
Micke beskrev känslan av förväntan/förhoppning kanon häromdan..
Själv ligger mina förhoppningar på att se en rolig match, och framförallt se hur mycket Adam Andersson har växt i sommar.. Tror personligen att han blir utropstecknet nummer 1!!!