Kansli
570518 · Nästa » Till forumet
Sv: Kansli
Makkan:
Jag pratade just med Kent-Åke, då jag hade lite frågor om invasionsresan till Leksand. Samtidigt passade jag på att höra om webbsidan och kansliet. Vad beträffar kansliet, så ska det fungera som vanligt. Problemet är att så¨många ringer om premiärmatchen, så medan man svarar i en telefon så ringer det i tre andra.
Angående www.brynas.se så ska den nya hemsidan sjösättas nästa vecka -ska bli intressant att se, då medlemsrådet hade en hel del idéer kring denna.
Jag pratade just med Kent-Åke, då jag hade lite frågor om invasionsresan till Leksand. Samtidigt passade jag på att höra om webbsidan och kansliet. Vad beträffar kansliet, så ska det fungera som vanligt. Problemet är att så¨många ringer om premiärmatchen, så medan man svarar i en telefon så ringer det i tre andra.
Angående www.brynas.se så ska den nya hemsidan sjösättas nästa vecka -ska bli intressant att se, då medlemsrådet hade en hel del idéer kring denna.
Sv: Kansli
Makkan: Jag har varit uppe och kollat lite och det är mer än rörigt uppe vid kansliet. De befinner sig förnärvarande mitt i en byggarbetsplats.
Detta k a n vara anledningen. Men detta är givetvis ännu en oförlåtlig tabbe av Brynäs organisation utav den utlovade "förbättrade medlemsvården". Har de problem så skall detta givetvis meddelas i både tidningar och på hemsidan.
Vad gäller biljetter så kan jag ge dig rådet att ringa Brynässhopen och göra dina beställningar.
Tel 026-18 20 12
Jag ska upp till Gavlerinken en sväng lite senare idag och ska göra ett försök att få fram lite information om varför de inte svarar.
Detta k a n vara anledningen. Men detta är givetvis ännu en oförlåtlig tabbe av Brynäs organisation utav den utlovade "förbättrade medlemsvården". Har de problem så skall detta givetvis meddelas i både tidningar och på hemsidan.
Vad gäller biljetter så kan jag ge dig rådet att ringa Brynässhopen och göra dina beställningar.
Tel 026-18 20 12
Jag ska upp till Gavlerinken en sväng lite senare idag och ska göra ett försök att få fram lite information om varför de inte svarar.
Kansli
Är det någon som vet varför det inte går få tag i någon på kansliet ?
Har nu ringt i 1 ½ vecka nu utan att någon svarar.
Finns kansliet kvar ?
Tänkte boka lite biljetter som vi medlemmar har rätt att göra direkt från kansliet.
Men alla matcher kanske är slutsålda, eller är det ytterliggare ett steg i den nya (icke) medlemsvården.
Har nu ringt i 1 ½ vecka nu utan att någon svarar.
Finns kansliet kvar ?
Tänkte boka lite biljetter som vi medlemmar har rätt att göra direkt från kansliet.
Men alla matcher kanske är slutsålda, eller är det ytterliggare ett steg i den nya (icke) medlemsvården.
Okay.
Tack, då har jag en förklaring.
Hoppas bara att det kommer att fungera bättre när den nya arenan är färdig.
Då blir det ett par tusen biljetter till att sälja.