Luleå Brynäs Matchtråd...
« Föregående · 759464 · Nästa » Till forumet
Sv: Luleå Brynäs Matchtråd...
70 Rodrigues: SIsta matchen för säsongen i LA och 8300 gör en unison helikopter... det vore nåt för media det ;)
sylf: Och till vilken nytta hånades Kristan i denna gästbok?
Bättre att slänga ut en livboj än att sparka på den som simmar.
Bättre att slänga ut en livboj än att sparka på den som simmar.
65selander: Jag tycker att det är konstigt att inte Molin fick lägga straffen...
Månsson är ju iskall och skall inte lägga en straff...
Månsson är ju iskall och skall inte lägga en straff...
GävleLasse: Säkert just därför...Boorken ville kanske kicka igång Månsson?
GävleLasse: tyvärr så är det inte bara killar på matchen men vi kan moona allaihopa :-))
90Steen_: Hoppas givetvis på tvåsiffrigt men mina slantar har jag satt på 0-5.
fy attans vad dåligt utav Brynäs, inget mål ännu och det har gått flera sekunder
90Steen_: Nära men ändå inte nära för LHF. Fotboll spelar man inte med skridskor
65selander: exakt;) öronbedövande buande från Luleåfansen ;P dom kastar flaskor?:S:S SKAMLIGT
65selander: Lapparna gormar ändå,fast dom sett reprisen!! Och slänger prylar in i Brynäs bås!
Uttalas Angell som ängel på engelska eller??
Loosers..flarror i Bifbåset, ge dom poängavdrag...
Lappdjävlar.
Loosers..flarror i Bifbåset, ge dom poängavdrag...
Lappdjävlar.
90Steen_: Kan nog lova att det hade blivit liv i vilken arena som helst. Tyvärr så har det även kastas saker i gamla Gavlerinken också.
GävleLasse: Sätter BIF pucken på ett tvivelktigtsätt nu och det döms mål, ja då är det mysfaktor :-))
70 Rodrigues:
Det förvånar mig inte det minsta. Dom är Sveriges absolut sämsta hockeypublik/fans. Alltid helt utan självdistans, och har ingen koll på sina egna (obefintliga) meriter.
Det förvånar mig inte det minsta. Dom är Sveriges absolut sämsta hockeypublik/fans. Alltid helt utan självdistans, och har ingen koll på sina egna (obefintliga) meriter.
Samma uttal som ängel på engelska stod det i gd, i samband med intervjun med honom. Men ingen använder det uttalet så man blir ju lite fundersam.....
Jompe: Sen har vi världmästarna från metropolen Timrå, dom är ju enligt dom själva redan svenska mästare!
« Föregående · 759464 · Nästa »