Lycka till!!
581338 · Nästa » Till forumet
Sv: Lycka till!!
mattias - 74: Han har stått en match mot Leksand i år... du kanske minns hur det gick ;)
Sv: Lycka till!!
mattias - 74: Ni lär behöva lycka till ni med.... det är en lååång säsong och ni har börjat den precis som Brynäs brukar börja.. Med skador...
Mästarcupens "förbannelse" har redan satt in.... *evil grin*
Mästarcupens "förbannelse" har redan satt in.... *evil grin*
Blåvitt? De spelar ju mot Malmö snart va?