Modo
534335 · Nästa » Till forumet
Sv: Modo
stefan Bskv: Ja det skulle behövas att någon/några i Brynäs gjorde samma sak. Tyvärr så har spelarnas missnöje visats på andera sätt, det vanligaste att de helt lämnar klubben. Sedan meddelas detta från Brynäs att "tyvärr så lämnar X oss för spel i X, vi tackar...."
Men föreningen är splittrad. Tyvärr så även fansen. Varför har vi olika supporterklubbar? Tillsammans i en och samma kan man göra sig hört på ett effektivare sätt.
Men föreningen är splittrad. Tyvärr så även fansen. Varför har vi olika supporterklubbar? Tillsammans i en och samma kan man göra sig hört på ett effektivare sätt.
Modo
Satt precis o lyssnade på radio Västernorrland.
Andreas Salomonsson samt flertalet spelare är mycket besvikna på klubbledningens sätt att arbeta i Modo.
Spelarna vill ha bättre relationer till såväl supporter samt sponsorer, bättre styrning o samhörighet från styrelsehåll gentemot spelarna samt lägga mer tid till spelarna.
Heder åt hockeyspelare som vågar säga ifrån när något är fel.
Måhända får vi höra något utav våra egna efter avslutad säsong:-) ?
Andreas Salomonsson samt flertalet spelare är mycket besvikna på klubbledningens sätt att arbeta i Modo.
Spelarna vill ha bättre relationer till såväl supporter samt sponsorer, bättre styrning o samhörighet från styrelsehåll gentemot spelarna samt lägga mer tid till spelarna.
Heder åt hockeyspelare som vågar säga ifrån när något är fel.
Måhända får vi höra något utav våra egna efter avslutad säsong:-) ?
Ja, för egen del överväger fördelarna gentemot nackdelarna, men som sagt..
BSKV har årsmöte snart, så jag skall i vart fall ta upp detta ämne.