Rookiefrågan
582635 · Nästa » Till forumet
Sv: Rookiefrågan
rackham: Om jag inte minns helt galet så ska också utländska spelare, från och med denna säsong, kunna bli Årets Rookie.
Rookiefrågan
"Man får ha spelat 25 grundseriematcher, man ska vara högst 25 år"
Källa: Feltenmark, Svenska Hockeyförbundet
Källa: Feltenmark, Svenska Hockeyförbundet