Skellefteå - Brynäs 8/10
« Föregående · 1766312 · Nästa » Till forumet
Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
Skönt att målet dömdes bort. Fanns INGA synliga bilder på att pucken var inne. Hade varit katastrof om de dömt mål.
+ 3
Inkazar: Exakt. Reprisbilderna ovanifrån visar ju att pucken aldrig är över mållinjen, obegripligt att granskarna har missat det och istället dömer för spelare i målgården dom stör målvakten.
Som tur är blev domslutet ändå rätt till slut...
Som tur är blev domslutet ändå rätt till slut...
+ 6
Varför i helvete dömer han mål från början?! Man ser ju aldrig pucken..HAHAHAHA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
+ 2
Huge: jag kan sätta en femma på att dedär var en efterhandskonstruktion. Han kan ju inte säga att pucken inte var inne när han var så säker från början 😂
Br granis!!!!!
Br granis!!!!!
rafalski: SAIK rånade på en solklar straff, tackarrrrrrrr!!
Utjämnat i antal domartabben då, får man kanske säga.... :-)
Utjämnat i antal domartabben då, får man kanske säga.... :-)
Huge: Tyckte inte det såg ut som han slänger den, mer att han tappar eller blir avslagen den
+ 1
Yes! Skaplig visselorkan från publiken. Man tycker det borde vara svårt att vissla med sex fingrar i munnen...
+ 1
{7877}: finns ju ingen rimlighet i de. Varför i hela havet skulle han kasta den där?! Han tappade den självklart
Det jag inte förstår är hur cmore kan ha en skellefteå supporter som kommenterar skellefte det känns inte seriöst
+ 1
Nu ringer dom igen..vilken match..
Tänk frustrationen i skoterland om denna döms bort...
Tänk frustrationen i skoterland om denna döms bort...
smallround: det lönar sig att bete sig som idiot och slå i sargen.då vågar inte domaren döma bort ett till
+ 1
{7877}: Nu måste vi fan steppa upp...Vad domaren njöt och drog ut på det där domslutet..idiot.
+ 1
Nu vill jag se ett elakt Brynäs. Ett fromt Brynäs åker och betraktar ilskna saikare... Ta initiativ nu! Reta upp! Smäll på!!!!
+ 9
« Föregående · 1766312 · Nästa »