Tacksam för svar!
214029 · Nästa » Till forumet
Tacksam för svar!
Hej på er! Jag har 2 frågor som någon här kanske kan hjälpa mig att besvara. Som alla vet är det tydligen helt slutsålt på biljetter till morgondagens derby mot Leksand!
Som det står på denna hemsida finns det dock platser till Familje läktaren! Vad är familje läktaren och får vem som helst stå där även om du inte har familjen med?!
Någon som vet var man kan få tag på tre biljetter??
Mvh // Danne....
Som det står på denna hemsida finns det dock platser till Familje läktaren! Vad är familje läktaren och får vem som helst stå där även om du inte har familjen med?!
Någon som vet var man kan få tag på tre biljetter??
Mvh // Danne....
på familjeläktaren så ska man ha ett barn under 16 för att komma in. Tror jag.