Va fan...
« Föregående · 245391 Till forumet
Sv: Va fan...
prosten: Du känner väl vilket gigantiskt drag det är kring Brynäs hemmamatcher i kvalserien?
Hovet, Isstadion, Ängelholm och Stångebro kommer säkert att fyllas till bredden.
Men hur kommer det att se ut på Sätraåsen?
Boork. Gäsp. (4900)
Gozzi. Gäsp. (4400)
Melin 1. Gäsp. Gäsp. (4300)
Krobbe. Gäsp. Gäsp. (3500)
Melin 2. Gäsp. Gäsp. Gäsp. (4500)
Eller?
Hovet, Isstadion, Ängelholm och Stångebro kommer säkert att fyllas till bredden.
Men hur kommer det att se ut på Sätraåsen?
Boork. Gäsp. (4900)
Gozzi. Gäsp. (4400)
Melin 1. Gäsp. Gäsp. (4300)
Krobbe. Gäsp. Gäsp. (3500)
Melin 2. Gäsp. Gäsp. Gäsp. (4500)
Eller?
prosten:
Blir man förvånad, prosten?
Inte jag.
Usch.
Är det så fantastiskt jävla svårt att se till att det är fulla hus på fem hemmamatcher i föreningens viktigaste matcher någonsin!
Hur fan tänker man egentligen där uppe på Sätraåsen?
"Vi kör med de vanliga priserna på matcherna även i Kvalserien för publiken är så jävla dumma att de kommer i alla fall, he he!"
Vad är bäst:
Pengar eller publik?
Pengar eller poäng?
Pengar eller drag på läktaren?
Elitserien eller allsvenskan?
Helt jävla beklämmande om det inte är fullknökat och fullt ösdrag i hallen ikväll!!
Blir man förvånad, prosten?
Inte jag.
Usch.
Är det så fantastiskt jävla svårt att se till att det är fulla hus på fem hemmamatcher i föreningens viktigaste matcher någonsin!
Hur fan tänker man egentligen där uppe på Sätraåsen?
"Vi kör med de vanliga priserna på matcherna även i Kvalserien för publiken är så jävla dumma att de kommer i alla fall, he he!"
Vad är bäst:
Pengar eller publik?
Pengar eller poäng?
Pengar eller drag på läktaren?
Elitserien eller allsvenskan?
Helt jävla beklämmande om det inte är fullknökat och fullt ösdrag i hallen ikväll!!
gordo:
Förvånad ?
Inte direkt.
Nu har man ju iof sänkt priserna på "KS-seriebiljetterna", men jag tror inte att prissättningen är det primära det finns som tidigare diskuterats här på Hs många andra sätt att dra folk till matcherna.
Men jag håller med dig annars, fullknökat på samtliga hemmamatcher gäller allt annat är en skandal.
Se nu till att pallra er dit allihop.
Förvånad ?
Inte direkt.
Nu har man ju iof sänkt priserna på "KS-seriebiljetterna", men jag tror inte att prissättningen är det primära det finns som tidigare diskuterats här på Hs många andra sätt att dra folk till matcherna.
Men jag håller med dig annars, fullknökat på samtliga hemmamatcher gäller allt annat är en skandal.
Se nu till att pallra er dit allihop.
LHC lanserar under kvalserien ett sportspel. Registrera dig för ett eller flera lag, köp och sälj spelare och, förhoppningsvis, se ditt lag få en massa poäng och vinn ett pris.
Spelet börjar i och med omgång 4, den 27 mars 2003 och pågår kvalet ut.
Gå till LHC:s hemsida www.linkopinghc.com och anmäl dig nu!
Spelet börjar i och med omgång 4, den 27 mars 2003 och pågår kvalet ut.
Gå till LHC:s hemsida www.linkopinghc.com och anmäl dig nu!
Länkar:
http://www.linkopinghc.com
http://www.linkopinghc.com
« Föregående · 245391
Endast 2.800 biljetter sålda!
Det e väl så att man kan bli tokig för mindre.