Frölunda Indians - Brynäs IF 14/2-15
Men 19.58...patetiskt (och jävligt typiskt).
Hoppas Bertil är ok.
Bertil skadad. Två PP som Norda och Djoos slarvat bort. Och baklängesmål med 2 sekunder kvar.
Inte mycket psykologiska bitar vi får med oss efter första. Riktigt jävla tungt..trots hygglig insats.
Westlund som tappade pucken på blå? Bertilssons skada kan bli riktigt dyr.
3 juniorer + Blomman sista bytet
3 fw djupt, Westlund tveksam på blå
Skaplig förstärkning Frölunda tog in med Lasch. Hade Brynäs behövt.
Nya skador för Brynäs och sedan mål i arslet med 2 sekunder kvar av perioden.
Det är vardag för oss Brynäsare.
Det kommer att bli en otrolig försvagning om vi tvingas spela med
Westlund i stället för Bertilsson resten av säsongen.
Bertilsson har varit riktigt riktigt bra sen tränarbytet.
Åtminstone topp två bland våra backar.
Gnäll inte på Bz
Klart han ville ha in folk, inte hans beslut
Skulle förvåna mig om Bertil spelar mer i grundserien...tyvärr. Såg inte bra ut.
Hoppas jag har helt jävla fel såklart.
Nån måste hålla i kulorna
Vi har tappat 20.000 åskådare o går mot 3:e raka året m negativt ek.resultat
2-0, tavla av Starsky
Hitills räcker vi inte till mot ett bra Frölunda. Nu gäller det att genomföra resten av denna matchen på ett försvarbart och hedersamt sätt.
Ingen jävla genomklappning accepteras.
Ett mål framåt på sju perioder hittills i vinter i Scandinavium...
Orkar inte Brynäs spela Bulans aggressiva hockey i tre perioder? Motståndarna verkar orka hur mycket som helst.