Fullsatt !!
« Föregående · 214240 Till forumet
Sv: Fullsatt !!
Tomas HOCKEY: Jag fick inte tag i nån sittplats, trots att man är ständig medlem. Jag var vä lite sen kanske. Men ståplats har jag . Så då får man väl se hockey som det ska. Från ståplats
Sv: Fullsatt !!
svedas: Ja skrik på du! det ska jag i alla fall! Jag beställde biljetter vid jul redan och fick på 4 de bänk, så det har varit rykande åtgång
« Föregående · 214240
Brynäs satsar på ASPEN. Troligtvis vill dom att han ska känna att han behövs. Så han känner att dom satsar på honom inför nästa år, då Ramie Jam sticker.