Det finns ingen användare som heter nectis
Fullsatt !!
214251 · Nästa » Till forumet
Sv: Fullsatt !!
svedas: Ja skrik på du! det ska jag i alla fall! Jag beställde biljetter vid jul redan och fick på 4 de bänk, så det har varit rykande åtgång
Sv: Fullsatt !!
Tomas HOCKEY: Jag fick inte tag i nån sittplats, trots att man är ständig medlem. Jag var vä lite sen kanske. Men ståplats har jag . Så då får man väl se hockey som det ska. Från ståplats
Fullsatt !!
I kväll är det fullsatt och då j-lar ska det bli tryck.
Brynäs satsar på ASPEN. Troligtvis vill dom att han ska känna att han behövs. Så han känner att dom satsar på honom inför nästa år, då Ramie Jam sticker.
Brynäs satsar på ASPEN. Troligtvis vill dom att han ska känna att han behövs. Så han känner att dom satsar på honom inför nästa år, då Ramie Jam sticker.